۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین جایگاه رفیع کشور در عرصه بین‌المللی مرهون فرهنگ شهادت طلبی است
کد خبر: ۱۷۶۲۲۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۲/۱۳ ساعت: ۸:۱۴ ↗ لینک کوتاه

منتخب مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی :

جایگاه رفیع کشور در عرصه بین‌المللی مرهون فرهنگ شهادت طلبی است

منتخب مردم تاکستان برای مجلس شورای اسلامی گفت: جایگاه رفیع ایران اسلامی در عرصه بین‌المللی و گفتمان‌های سیاسی در نتیجه بهره‌گیری از ارزش‌های اسلامی و دینی همچون فرهنگ شهادت طلبی است.

جایگاه رفیع کشور در عرصه بین‌المللی مرهون فرهنگ شهادت طلبی است
به گزارش خبرنگار اجتماعی  صبح قزوین ، بهمن طاهرخانی،  منتخب مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی شب گذشته در جمع فرهنگیان فرزند شهید استان قزوین در سالن اجتماعات استانداری قزوین با اشاره به هفته بزرگداشت مقام معلم اظهار کرد: معلمان از جایگاه رفیعی در اجتماع برخوردارند که باید قدر و منزلت آنها را بدانیم و امیدوارم بتوانیم عامل به عملی باشیم که ما را به اهدافی چون جایگاه حقیقی معلم در جامعه برساند.

وی افزود: جوانان دارای شور و نشاط جوانی و سرشار از انرژی هستند لذا لازم است تا مسئولان با برنامه ریزی و فراهم کردن ابزار مورد نیاز، متناسب با روحیه جوانی جهت شناخت بیشتر آنها با ارزش‎های دینی و فرهنگ اسلامی تلاش کنند که این امر نه در حرف و شعار بلکه با عمل به گفتار محقق می‌شود.

 منتخب مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: لازمه تحقق این موضوع انجام کار کارشناسی و مطالعات تحقیقاتی در زمینه نیاز جوان امروز و در اختیار قرار دادن ابزارها و امکانات مورد نیاز با توجه به نیازسنجی صورت گرفته است.

وی با تاکید بر آسیب شناسی مشکلات آموزش و پرورش گفت: باید راهکارهای منتج به خروج آموزش و پرورش از چالش‌های موجود شناسایی شود و به شکل قانون در آید و یا با توجه به آنچه در حیطه اختیارات مسئولان است به نوعی زمینه مهیا شود که به سمت ایده آل‌ها یا اهدافی که در قانون اساسی نظام جمهوری اسلامی ایران تدوین شده برسیم.

طاهرخانی با اشاره به اهمیت مباحث فرهنگی تصریح کرد: دستگاه‌ها و ارگان‌های زیادی در کشور همچون وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان تبلیغات اسلامی در زمینه مسائل فرهنگی کارمی‌کنند اما در میان وزارت آموزش و پرورش به شکل خاصی در زمینه فرهنگ فعالیت می‌کند که برای موفقیت بیشتر آن باید نکات برجسته را برجسته تر کنیم و چالش‌ها را با خرد ورزی و تدبیر پوشش دهیم.

وی در ادامه عنوان کرد: امروز ایران اسلامی در عرصه بین المللی و گفتمان‌های سیاسی از جایگاه رفیعی برخوردار است و از نظر نظامی نیز قدرت برتر منطقه است که رسیدن به این موفقیت در نتیجه بهره‌گیری از ارزش‌های اسلامی و دینی همچون فرهنگ شهادت طلبی و ایثار همچنین صبر و استقامت خانواده آنها بوده است.

 منتخب مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی در پایان بیان کرد: برای تسخیر علمی و رسیدن به قله‌های اقتدار علوم و تکنولوژی باید با استفاده از توانمندی بالای فرهنگیان فرهیخته و رفع دغدغه و مشکلات مجموعه فرهنگیان کشور و با کمک ابزار و امکانات مناسب در جهت رشد و شکوفایی و رسیدن به اهداف حرکت کنیم.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان