۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین برگزاری همایش تجلیل از معلمان نمونه استان با عنوان"زمزمه محبت"
کد خبر: ۱۷۵۷۲۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۲/۱۲ ساعت: ۱۱:۰ ↗ لینک کوتاه

مدیر کل آموزش و پرورش قزوین خبر داد:

برگزاری همایش تجلیل از معلمان نمونه استان با عنوان"زمزمه محبت"

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین از برگزاری همایش تجلیل از معلمان نمونه با عنوان "زمزمه محبت" با حضور مسئولان کشوری و استانی در قزوین خبر داد.

برگزاری همایش تجلیل از معلمان نمونه استان با عنوان"زمزمه محبت"
سالار قاسمی مدیر کل آموزش و پرورش استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، با اشاره به اهمیت نقش معلمان در جامعه اظهار کرد: به مناسبت هفته گرامیداشت مقام معلم برنامه‌های متنوعی تدارک دیده شده است که از جمله آن می‌توان به برگزاری مراسم استانی تجلیل از معلمان نمونه استان با عنوان "همایش زمزمه محبت" در قزوین اشاره کرد.
وی افزود: در این همایش از 270 معلم منطقه‌ای و 22 معلم استانی و یک معلم کشوری با حضور دکتر نجفی، مشاور رئیس جمهور، استاندار و جمعی دیگر از مسئولین تجلیل می‌شود.
مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین خاطرنشان کرد: این همایش ساعت 16 روز دوشنبه ( 13 اردیبهشت) در سالن آمفی تئاتر دانشگاه فرهنگیان قزوین برگزار خواهد شد.
این مسئول عنوان کرد: در حاشیه این مراسم نیز نمایشگاهی از دستاوردهای معلمان پژوهشگر و مولف در دانشگاه فرهنگیان دایر می‌شود.
وی در ادامه از افتتاح نمایشگاه معرفی مشاغل با هدف آشنایی بیشتر دانش‌آموزان با رشته‌های تحصیلی در قزوین خبر داد و خاطرنشان کرد: نمایشگاه معرفی مشاغل به عنوان یکی از جلوه‌های تجلی نشاط علمی با نگاه کیفی بخشی برنامه‌ها، 13 اردیبهشت ماه ساعت 14 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین افتتاح می‌شود.
قاسمی در ادامه بیان کرد: در این نمایشگاه هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش استان با برپایی غرفه‌های متعدد نسبت به معرفی رشته‌های تحصیلی فنی و آثار دانش‌آموزان در این حوزه اقدام می‌کنند.
وی با اشاره به سایر برنامه‌های پیش‌بینی شده برای این ایام عنوان کرد: تجليل از 200 نفر از فرهنگيان فرزند شهيد استان نیز از دیگر برنامه‌هایی است که ساعت 17 روز یکشنبه(12 اردیبهشت) در سالن اجتماعات استانداري برگزار می‌شود.
مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین اضافه کرد: مراسم تقدیر از معلمان و فرهنگیان بسیجی استان و گرامیداشت یاد و خاطره شهید قدرت الله چگینی و شهیده رضایی نیز با حضور شخصیت‌های کشوری در قزوین برگزار می‌شود.
وی در پایان با اشاره به رونمایی از برنامه‌های سال 95 آموزش و پرورش استان گفت: در مراسمی از سند اهداف کلی آموزش و پرورش که با محوریت 4 موضوع اجرایی شدن سند تحول بنیادین، نظام جامع برنامه ریزی از آموزش و پرورش استان تا مدارس، کیفیت بخشی، عدالت آموزشی و ساماندهی نیروی انسانی برنامه‌ریزی و طراحی شده، رونمایی می‌شود.
انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان