۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین پرداخت ۳ میلیارد ریال اعتبار برای رونق تولید داخلی
کد خبر: ۱۷۵۳۱۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۲/۱۱ ساعت: ۱۶:۲۸ ↗ لینک کوتاه

فرمانده سپاه ناحیه البرز خبر داد:

پرداخت ۳ میلیارد ریال اعتبار برای رونق تولید داخلی

فرمانده سپاه امام رضا(ع) ناحیه البرز ناحیه البرز مطرح کرد: این مجموعه تاکنون حدود ۳ میلیارد ریال وام‌های اقتصاد مقاومتی برای رونق چرخه تولید داخلی به متقاضیان پرداخت کرده است.

پرداخت ۳ میلیارد ریال اعتبار برای رونق تولید داخلی
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، سرهنگ علیرضا حیدری، فرمانده سپاه امام رضا(ع) ناحیه البرز به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی سپاه استان در نشست با جمعی از خبرنگاران استان قزوین که ظهر امروز در سالن جلسات سپاه این ناحیه برگزار شد، اظهار کرد: سپاه پاسداران از ابتدای شکل گیری انقلاب و در زمان جنگ تحمیلی خوب عمل کرده و پس از جنگ نیز با جدیت وارد بحث سازندگی شده است و امروزه توانسته با کمک نخبگان بسیجی علم اکتشاف و استخراج نفت را بدست بیاورد.

وی افزود: حفظ ارزش‌ها و پاسداری از انقلاب اسلامی وظیفه سپاه است که این مهم را تاکنون زیر سایه رهبر انقلاب به خوبی انجام داده است.

حیدری با اشاره به فعالیت‌های سازندگی سپاه عنوان کرد: قرارگاه خاتم الانبیاء بزرگترین پروژه‌ها در سطح کشور را با کمترین هزینه برای کمک به دولت و با هدف خدمت به مملکت و مردم انجام می‌دهد در قزوین نیز پل‌هایی که در سطح شهر انجام می‌گیرد به مدد قرار گاه خاتم الانبیاء بوده است.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) ناحیه البرز تصریح کرد: رهبر انقلاب چند سالی است که بحث اقتصادی را به عنوان اولویت سال مطرح می کردند چراکه دشمن تلاش دارد تا ما را در این راستا فلج کند یکی از دغدغه‌های رهبری توجه به مقوله اقتصاد و مقاومتی و اقدام و عمل در این راستاست.

این مسئول خاطرنشان کرد: سپاه ناحیه البرز تاکنون حدود 3 میلیارد ریال وام‌ اقتصاد مقاومتی برای چرخه تولید داخلی پرداخت کرده است بنابراین نباید نگاه به دشمن داشته باشیم، در حال حاضر هم هر چقدر حُسن نیت خود را ثابت می‌کنیم اما غربی‌ها به فکر منافع شخصی خود هستند و نمی‌شود به آن‌ها اعتماد کرد.

وی افزود: تا زمانی که گفتمان انقلاب اسلامی وجود دارد آمریکا دست از سر ما برنمی‌دارد و دشمنی خود را با ما ادامه خواهد داد.

حیدری یادآور شد: امسال هم برنامه داریم که برای تحقق اقتصاد مقاومتی تولیدات داخلی خود را افزایش داده و باید همه ارگان‌ها از سپاه و بسیج الگو گرفته و وارد عرصه تولید داخلی شوند تا جایی که نیاز به فروش نفت هم نداشته باشیم و با تکیه بر تولید داخلی و رسیدن به خودکفایی بتوانیم مشکلات اقتصادی کشور را حل کنیم.

امنیت امروز کشور را مدیون مدافعان حرم هستیم

فرمانده سپاه امام رضا(ع) ناحیه البرز تاکید کرد: دشمن پس از برجام به دنبال افزایش نفوذ فرهنگی خود در کشور بوده و باور و اعتقادات مردم را هدف قرار داده است و در این میان از افراد سرسپرده داخلی نیز استفاده می‌کند بنابراین باید جناح‌گرایی را کنار گذاشته و به فکر حفظ ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب باشیم.

وی با اشاره به پروژه سپاه هراسی دشمن تصریح کرد: نخستین خاکریزی که دشمن هدف گرفته سپاه و بسیج است چراکه یکی از اهداف این مجموعه‌ها مقابله با استکبار جهانی بوده و نمی‌گذارد آمریکایی‌ها به اهداف خود برسند که امیدواریم بتوانیم در مقابله با این موضوع نیز سربلند بیرون بیاییم.

حیدری با بیان اینکه امنیت امروز کشور را مدیون مدافعان حرم هستیم، گفت: مدافعان حرم خیلی مظلوم هستند بنابر شایعات گفته می‌شود که این افراد برای پول به سوریه می‌روند در حالی که مدافعان حرم اهل بیت(ع) به خاطر انقلابی بودن و برای حفظ ارزش‌ها و دفاع از حریم اهل بیت(ع) داوطلب می‌شوند، درواقع ما سربازان نظام و رهبری هستیم و سوریه هم جزو مرزهای انقلاب اسلامی است و نباید بگذاریم حرم‌ اهل بیت(ع) به دست نااهلان بیفتد.
انتهای پیام/3009/


دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان