۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین ورود سامانه بارشی به استان در روزهای آینده/ احتمال خسارت به تأسیسات وجود دارد
کد خبر: ۱۷۳۵۶۵ نویسنده: آرش بهاروند تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۲/۸ ساعت: ۱۴:۳۷ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل اداره هواشناسی استان قزوین خبر داد:

ورود سامانه بارشی به استان در روزهای آینده/ احتمال خسارت به تأسیسات وجود دارد

مدیرکل اداره هواشناسی استان قزوین با اشاره به ورود سامانه بارشی به استان در روزهای آینده گفت: با وجود وزش بادهای لحظه‌ای شدید احتمال خسارت به تاسیسات وجود دارد.

ورود سامانه بارشی به استان در روزهای آینده/ احتمال خسارت به تأسیسات وجود دارد
آرش بهاروند مدیرکل هواشناسی استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ در خصوص وضعیت جوی استان در روزهای آینده گفت: بر اساس آخرین نقشه‌های پیش‌یابی و تصاویر ماهواره‌ای از فردا به تدریج سامانه بارشی وارد استان خواهد شد.

وی افزود: از بعدازظهر روز پنجشنبه تا صبح شنبه در بعضی ساعات بارش باران گاهی رعد و برق و وزش بادهای لحظه‌ای شدید خواهیم داشت.

این مسئول ادامه داد: برای روز پنجشنبه در ساعات بعدازظهر در بخش‌های جنوبی و جنوب شرقی استان وزش بادهای بسیار شدید پیش‌بینی می‌شود.

بهاروند بیان کرد: با توجه به فصل بهار و رگباری بودن بارش‌ها در پاره‌ای مناطق احتمال تگرگ و آب‌گرفتگی معابر عمومی وجود خواهد داشت.

وی اضافه کرد: همچنین با وجود وزش بادهای لحظه‌ای شدید احتمال خسارت به تاسیسات نیز دور از انتظار نیست، لذا توصیه می‌شود تمهیدات و تجهیزات لازم به کار گرفته می‌شود.

گفتنی است طی شبانه روز گذشته بیشینه دما مربوط به شهرهای آبیک و رازمیان با 31 درجه سانتی گراد و کمینه دما مربوط شهر تاکستان با 11 درجه سانتیگراد بوده است.

انتهای پیام/9003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان