۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین ۴۲ مددجوی کمیته امداد استان به عتبات عالیات اعزام شدند
کد خبر: ۱۷۳۴۲۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۲/۸ ساعت: ۱۱:۳۱ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) قزوین:

۴۲ مددجوی کمیته امداد استان به عتبات عالیات اعزام شدند

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قزوین گفت: پنجمین کاروان مددجوی تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) در قالب یک کاروان ۴۲ نفره به زیارت عتبات عالیات اعزام شدند.

۴۲ مددجوی کمیته امداد استان به عتبات عالیات اعزام شدند
به گزارش خبرنگار اجتماعی  صبح قزوین ، هدایت صفری، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قزوین در مراسم اعزام مددجویان به کربلای معلی اظهار کرد: سعی کنید از این فرصت پیش آمده به نحو مطلوب بهره‌مند شوید و با الگو گرفتن از سیره و روش ائمه اطهار(ع) زندگی خود را مستحکم‌تر کرده و با عطر علوی و فاطمی معطر سازید.

وی با اشاره به برکات سفر عتبات عالیات ادامه داد: در گذشته سفر به عتبات عالیات برای افراد به سادگی فراهم نبود به طوری که برخی در حسرت زیارت امام حسین(ع) از دنیا می‌رفتند ولی امروز به لطف خداوند سبحان این توفیق نصیب هرکسی که شود باید از برکات این سفر معنوی بهره گیرد تا بتواند برای زندگی دنیا و آخرت خویش توشه‌ای را فراهم سازد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قزوین با اشاره به تلاش کمیته امداد برای ایجاد آرامش و نشاط در میان خانواده‌های امداد بیان کرد: باید براساس رهنمود مقام معظم رهبری از ائمه اطهار (ع) الگو بگیریم و به موضوع سبک زندگی اسلامی و ایرانی توجه کنیم.

وی راهبرد امداد در حوزه حمایت از خانواده‌های نیازمند را توجه به سبک زندگی اسلامی و ایرانی دانست و توضیح داد: براساس سبک زندگی اسلامی که مورد تأکید رهبر معظم انقلاب است، باید موضوع شکرگذاری را در میان خانواده مورد توجه بیشتری قرار دهیم و اینگونه نباشد که تنها مشکلات را ببینیم بلکه خود و فرزندانمان را به تأسی به سیره ائمه اطهار (ع) متعهد و پای بند کنیم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین تصریح کرد: امداد سفر زیارتی و معنوی عتبات عالیات را یکی از شاخصه های سبک زندگی اسلامی و ایرانی می داند که در این زمینه تاکنون چهار کاروان اعزام شده است و امروز شاهد اعزام پنجمین کاروان هستیم که مجموع اعزام شدگان به این سفر زیارتی با احتساب این کاروان 42 نفره به 196 نفر رسیده است.

وی یادآور شد: برنامه اعزام مددجویان به سفر زیارتی عتبات عالیات همچنان در دستور امداد است و در این راستا تلاش می‌کنیم تا با تأمین منابع لازم از طریق کمک خیران و اعتبارات امداد این سفر معنوی را در سال جاری نیز پرشور و نشاط‌تر از گذشته اجرا کنیم.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان