۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین اکران فیلم ۵۰ کیلو آلبالو در سینما بهمن قزوین
کد خبر: ۱۷۳۳۲۱ نویسنده: اسکندر نادری پور تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۲/۸ ساعت: ۸:۱۰ ↗ لینک کوتاه

مدیر امور سینمایی استان قزوین خبر داد:

اکران فیلم ۵۰ کیلو آلبالو در سینما بهمن قزوین

مدیر امور سینمایی استان قزوین گفت: طی روزهای آینده فیلم ۵۰ کیلو آلبالو در سینما بهمن قزوین اکران خواهد شد.

اکران فیلم ۵۰ کیلو آلبالو در سینما بهمن قزوین
اسکندر نادری پور، مدیر امور سینمایی استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین ، با اشاره به اکران فیلم‌های جدید در سینما‌های استان اظهار کرد: در سینما مهتاب اکران جدیدی نخواهیم داشت و فیلم بادیگارد همچنان در این سینما اکران خواهد شد.
وی گفت: طی روزهای آینده فیلم " 50 کیلو آلبالو" در کنار فیلم " من سالوادور نیستم" در سینما بهمن اکران خواهد شد. 
این مسئول در ادامه اضافه کرد: در سینما بهمن فیلم "بادیگارد " به طور کامل از پرده سینما حذف نخواهد شد و به عنوان فیلم سوم برای ادارات و نهاد‌ها در صورت درخواست اکران ویژه خواهد شد.
نادری پور بیان کرد: از اسفندماه که اکران فیلم " من سالوادور نیستم" شروع شده تا به امروز استقبال از این فیلم خیلی خوب بوده و فروش خوبی نیز داشته است و به دلیل استقبال خوب مخاطبان فعلا از پرده سینما حذف نخواهد شد. 
وی درباره فروش این فیلم‌ها در سینماهای استان ابراز کرد: از ابتدای فروردین فیلم "من سالوادور نیستم" 80 میلیون تومان و فیلم "بادیگارد" 20 میلیون تومان در سینما بهمن قزوین فروش داشته است.
مدیر امور سینمایی استان قزوین اضافه کرد: فیلم "بادیگارد" از ابتدای فروردین ماه در سینما مهتاب 40 میلیون تومان فروش داشته است.
نادری پور درباره نظارت بر محتوای فیلم ها قبل از اکران در پرده سینما‌های استان گفت: مرجع اکران فیلم‌ها در سینما‌ها بر مبنای قوانین جمهوری اسلامی و مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد سازمان سینمایی است.
وی ادامه داد: برخی کارشناسان و نقادان حوزه رسانه ممکن است بر محتوای فیلم‌ها نقد داشته باشند و این نگاه نقادانه در سینما کاملا طبیعی است.
مدیر امور سینمایی استان قزوین تصریح کرد: هم اکنون اولویت سینمادارها داشتن یک فروش خوب است البته به نظر من یک فیلم هم می‌تواند فاخر باشد و هم پرفروش که البته فیلم‌های اینچنینی می‌توانند که مخاطبان را به سمت سالن‌های سینما بکشانند.
نادری پور عنوان کرد: اکران فیلم "بادیگارد" در سینما مهتاب در سانس‌های 10:30، 12:30 ،14:30 ،16:30 ،18:30 ،20:30 است.
وی در پایان یادآور شد: فیلم " من سالوادور نیستم" در سانس‌های 22،20،16،12 و فیلم "بادیگارد" در سانس‌های 14 و 18 در سینما بهمن اکران خواهد شد.
انتهای پیام/1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان