۰۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۰ پنجشنبه

صبح قزوین وضعیت نامساعد جاده مواصلاتی شفیع آباد
کد خبر: ۱۶۸۲۸۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱/۳۰ ساعت: ۱۱:۳۴ ↗ لینک کوتاه

مردم قزوین چشم‌انتظار اقدام و عمل مسئولین؛

وضعیت نامساعد جاده مواصلاتی شفیع آباد

زیرساخت‌های جاده مواصلاتی روستای شفیع آباد تخریب شده و چاله‌ و گودال‌های متعددی روی آن نقش بسته و به محل آبگرفتگی تبدیل شده که تردد اهالی روستا را با مشکل مواجه کرده است.

وضعیت نامساعد جاده مواصلاتی شفیع آباد
به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین ، یکی از شهروندان و ساکنان روستای شفیع‌آباد در قزوین در تماس تلفنی با خبرنگار ما در خصوص وضعیت نامناسب جاده مواصلاتی روستای شفیع آباد ابراز نارضایتی کرد و گفت: این جاده از مشکلات عدیده‌ای برخوردار است که اهالی روستا با آن دست و پنجه نرم می‌کنند.
وی افزود: زیرساخت‌های جاده مدت‌هاست تخریب شده و چاله‌ و گودال‌های متعددی روی آن نقش بسته و به محل آبگرفتگی تبدیل شده است که نیاز به رسیدگی و ترمیم دارد.
این شهروند با بیان اینکه ناهمواری‌های جاده خسارات زیادی به وسایل نقلیه وارد می‌کند عنوان کرد: در فصل زمستان تردد به سختی انجام می‌شود و هر لحظه امکان دارد گرفتار یک گودال عمیق شویم که آن را نمی‌بینیم.


وی در ادامه ابراز کرد: اکنون با شروع بارندگی‌های هر روزه فصل بهار، از دست گل و لای و گودال‌های آب که رفت و آمد را طاقت‌فرسا کرده است آسایش نداریم.
وی گفت: خسارت‌های وارده به وسایل نقلیه هزینه‌های سنگینی را بر دوش اهالی روستا و کسانی که از این مسیر رفت و آمد می‌کنند وارد کرده است.
این شهروند در پابان تاکید کرد: از مسئولین تقاضا داریم در اسرع وقت نسبت به حل وضعیت نابسامان جاده مواصلاتی روستای شفیع آباد اقدام نمایند.
انتهای پیام/2002

منبع: شاخص نیوز

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان