۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین مشکل اقتصاد با احیاء مشاغل از دست رفته و پویایی حوزه تولید رفع می شود
کد خبر: ۱۶۵۳۳۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱/۲۵ ساعت: ۱۱:۳۳ ↗ لینک کوتاه

فرماندار تاکستان:

مشکل اقتصاد با احیاء مشاغل از دست رفته و پویایی حوزه تولید رفع می شود

فرماندار شهرستان تاکستان فرماندار شهرستان تاکستان گفت: رفع نارسایی های اقتصادی کشور احیاء مشاغل از دست رفته، مهیا نمودن شرایط تولید و اشتغال با استفاده از ظرفیت های موجود را می طلبد.

مشکل اقتصاد با احیاء مشاغل از دست رفته و پویایی حوزه تولید رفع می شود

به گزارش سرویس شهرستانهای  صبح قزوین؛ ایرج حیدری فرماندار شهرستان تاکستان در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل تصریح کرد: رفع نارسایی های اقتصادی کشور احیاء مشاغل از دست رفته، مهیا نمودن شرایط تولید و اشتغال با استفاده از ظرفیت های موجود عزم جزم وجدی مسوولین را جهت عملیاتی کردن برنامه های این ستاد که نهایتا به فروغ اقتصادی در راستای تحقق اهداف و آمال این نامگذاری است در سطح کشور و طبعا در سطح شهرستان منجر می شود.
ایرج حیدری فرماندار شهرستان تاکستان گفت: با توجه به نامگذاری امسال باید از تمامی ظرفیت های شهرستان جهت عینیت بخشیدن به اهداف این نامگذاری از طریق تشکیل این ستاد اقدام بایسته و شایسته انجام دهیم.
حیدری با اشار ه به وجود بسترهای مناسب رشد و توسعه در مناطق روستایی گفت: با توجه به احیاء کارکرد روستا و البته با شناسایی ظرفیت های موجود از سوی بخشداران و دهیاران می توان از طریق اعطاء تسهیلات مناسب از سوی صندوق کار آفرینی تحت لوای هر روستا یک محصول در راستای رونق اقتصادی گام برداشت.
فرماندار شهرستان تاکستان در پایان یادآور شد در راستای رسیدن به مفاهیم ریشه ای مصداق نامگذاری سال 1395 در سطح کشور و منطقه ارگان های ذیربط بایدضمن ایجاد کارگاه های آموزشی در راستای کار آفرینی ، ایجاد توسعه و رونق اقتصادی باید به زنجیره های تولید از قبیل صنایع بسته بندی، کار گروه توسعه صادرات البته در شهرستان تاکستان با محوریت کشمش اهتمام ویژه داشته باشند و از اقدامات انجام شده خود گزارش ارائه نمایند.

انتهای پیام/

منبع: تاک پرس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان