۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین انتقاد اسطوره مربیگری از مربی بورسیا/هیتسفلد;عدم استفاده از ۸ بازیکن اصلی دورتموند اشتباه بود
کد خبر: ۱۶۴۲۱۷ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱/۲۳ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

انتقاد اسطوره مربیگری از مربی بورسیا/هیتسفلد;عدم استفاده از ۸ بازیکن اصلی دورتموند اشتباه بود

اسطوره مربیگری فوتبال آلمان که ۲ فتح لیگ قهرمانان اروپا را در کارنامه دارد، از توماس توخل به خاطر ارنج اشتباه در دربی روور با شالکه انتقاد کرد.

انتقاد اسطوره مربیگری از مربی بورسیا/هیتسفلد;عدم استفاده از ۸ بازیکن اصلی دورتموند اشتباه بود

به گزارش خبرگزاری صبح قزوین اوتمار هیتسفلد که در دورانی که به فعالیت مربیگری پرداخت، با بورسیادورتموند و بایرن مونیخ، لیگ قهرمانان اروپا را فتح کرد، از توماس توخل به خاطر عدم استفاده از بازیکنانی مثل آئوبامیانگ، مخیتاریان، رویس و گون‌دوگان در ترکیب اولیه بازی که در مجموع ۸۵ گل فصل جاری تیم را زده‌اند، ایراد گرفت.

این مربی یک روز بعد از تساوی ۲ بر ۲ تیم‌های شالکه و دورتموند اظهار داشـت: اگر مربی دورتموند بودم، در این شرایط امکان نداشت ۸ بازیکن را برای چنین دربی مهمی بیرون از ترکیب بگذارم.

مربی بازنشسته که اکنون به  عنوان کارشناس تلویزیونی فعالیت می‌‌کند، معتقد است هر چند بورسیا پنج‌شنبه بازی برگشت خود را با لیورپول انجام می‌دهد، با این حال توخل نباید چنین اقدام اشتباهی انجام می‌گرفت.

وی ادامه داد: کسب برد در یک دربی مهم‌تر از کسب عنوان است. هواداران در شور و التهاب ناشی از این دربی بودند و به مدت ۶ ماه در مورد این مصاف حرف می‌زنند. در این حال اگر تیم بازنده شود، آنوقت فشار برای بازی بعدی افزایش می‌یابد.

انتهای پیام/ش

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان