۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین ۲۰۰۰ جهادگر گیلانی به اردوهای جهادی در سال ۹۴ اعزام شدند
کد خبر: ۱۶۰۴۶۷ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱/۱۷ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

۲۰۰۰ جهادگر گیلانی به اردوهای جهادی در سال ۹۴ اعزام شدند

مسئول کارآمدسازی سازمان بسیج دانشجویی گیلان با بیان اینکه سال گذشته حدود ۲هزار جهادگر به مناطق محروم استان اعزام شدند، اظهار کرد: از این تعداد هزار و ۵۰۰ برادر و ۵۰۰ خواهر بودند.

۲۰۰۰ جهادگر گیلانی به اردوهای جهادی در سال ۹۴ اعزام شدند

مسئول کارآمدسازی سازمان بسیج دانشجویی گیلان با بیان اینکه سال گذشته حدود 2هزار جهادگر به مناطق محروم استان اعزام شدند، اظهار کرد: از این تعداد هزار و 500 برادر و 500 خواهر بودند.

به گزارش خبرنگار صبح قزوین ( صبح قزوین )، منطقه گیلان، علیرضا اصغرنژاد‌ اظهار کرد: ‌علاوه بر دانشجویان بومی استان، یکصد جهادگر از سایر استان‌ها برای رفع محرومیت و خدمت به مردم در اردوهای جهادی استان حضور داشتند.

وی مناطق حضور جهادگران در سال گذشته را شهرستان‌های تالش، سیاهکل، رودسر، املش، سیاه اسطلخ رشت، آستارا و آستانه اشرفیه عنوان کرد و گفت: بهداشت و درمان، آموزشی و فرهنگی، ترویجی کشاورزی، اقتصاد مقاومتی و ترویجی مذهبی نیز عرصه‌های فعالیت جهادگران بود.

مسئول کارآمدسازی سازمان بسیج دانشجویی گیلان ساخت 2 مسکن محرومین، احداث بیش از 4 غسالخانه، ساخت یک مدرسه سه کلاسه، مرمت و تجدید بنای چندین مسجد و مدرسه، ساخت پل ماشین رو و ... را از پروژه‌های عمرانی جهادگران دانشجو در استان طی سال گذشته بیان کرد.

اصغرنژاد با اشاره به فعالیت جهادگران در ایام نوروز سال 95 افزود: 250 جهادگر متشکل از 200 بردار و 50 خواهر در 4روستای استان به فعالیت جهادی پرداختند.

وی سیاهکل، لنگرود، تالش و رشت را از مناطق حضور جهادگران در ایام نوروز 95 دانست و ادامه داد :پروژه آبرسانی در سیاهکل، دیوارکشی مسجد در روستای سیاه اسطلخ رشت، پروژه آبرسانی در لنگرود و ساخت پل ماشینی در تالش از عمده‌ترین فعالیت جهادگران در ایام نوروز بود.

مسئول کارآمدسازی سازمان بسیج دانشجویی گیلان با اشاره به برنامه ریزی‌های لازم برای حضور جهادگران در ایام تابستان در مناطق محروم خاطرنشان کرد: هزار و 400 جهادگر گیلانی در تابستان 95 به اردوهای جهادی اعزام می‌شوند.

انتهای پیام

منبع: علمی و فناوری ایسنا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان