۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین آموزش، محور اردوهای جهادی سازمان است
کد خبر: ۱۵۹۴۷۹ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱/۱۵ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

آموزش، محور اردوهای جهادی سازمان است

رئیس سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی خراسان رضوی گفت: اردوهای جهادی در سال جاری با محوریت آموزش‌های هنری، دینی و بهداشتی برگزار شد.

آموزش، محور اردوهای جهادی سازمان است

رئیس سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی خراسان رضوی گفت: اردوهای جهادی در سال جاری با محوریت آموزش‌های هنری، دینی و بهداشتی برگزار شد.

حسین یوسفی در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی صبح قزوین ( صبح قزوین )- منطقه خراسان، با بیان اینکه در تعطیلات نوروز امسال حدود 20 دانشجو در اردوهای جهادی حضور داشتند، اظهار کرد: سرفصل‌های برنامه‌ریزی شده برای این اردوها شامل آموزش‌های دینی، هنری و بهداشتی به صورت کامل انجام گرفت.

وی در خصوص برنامه‌های هنری انجام شده در روستای چشمه حاج سلیمان واقع در 40 کیلومتری شمال غرب شهرستان بردسکن، عنوان کرد: کلاس‌های هنری شامل روبان دوزی، چرم دوزی و تفکیک پارچه برای بانوان روستا و آموزش نقاشی و کاردستی برای کودکان تشکیل شد.

رئیس سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی خراسان رضوی با اشاره به آموزش‌های بهداشتی برای کودکان و بانوان بیان کرد: برنامه‌های آموزش دینی نیز شامل آموزش قرائت و روان‌خوانی قرآن و احکام نیز برای پسران، دختران و زنان روستا اجرایی شد.

وی ادامه داد: در اردوهای جهادی امسال علاوه بر برنامه‌های از پیش تعیین شده، حضور پزشک و ویزیت رایگان روستاییان برای یک روز، آموزش اصول کشاورزی برای آقایان و برگزاری کلاس‌های شناسایی گیاهان دارویی برای بانوان روستا توسط کارکنان جهاد دانشگاهی نیز محیا بود.

یوسفی با بیان اینکه اردوهای جهادی امسال یکی از سخت‌ترین برنامه‌ها در سال‌های اخیر بوده است، اظهار کرد: مشکلاتی مانند وجود 18 کیلومتر راه خاکی روستا و قطعی آب شرب باعث سختی برنامه امسال شده بود اما با این وجود تقریبا به تمامی اهداف تعیین شده دست یافته‌ایم و حضور پررنگ مردم روستا در کلاس‌ها و همچنین حضور مسولین در جشن اختتامییه نشانگر موفق و مهم بودن برنامه‌های اجرا شده بود.

انتهای پیام

منبع: علمی و فناوری ایسنا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان