۰۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۰ پنجشنبه

صبح قزوین پیرموذن; اجرای برجام می‌تواند یاری‌دهنده تولید ملی باشد
کد خبر: ۱۵۹۳۴۵ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱/۱۵ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

پیرموذن; اجرای برجام می‌تواند یاری‌دهنده تولید ملی باشد

یک نماینده اصلاح طلب مجلس تاکید کرد که نتایج اجرای برجام بر اقتصاد کشور می‌تواند یاری دهنده تولید ملی، اقتصاد مقاومتی و ایجاد و توسعه اشتغال باشد.

پیرموذن; اجرای برجام می‌تواند یاری‌دهنده تولید ملی باشد

یک نماینده اصلاح طلب مجلس تاکید کرد که نتایج اجرای برجام بر اقتصاد کشور می‌تواند یاری دهنده تولید ملی، اقتصاد مقاومتی و ایجاد و توسعه اشتغال باشد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی صبح قزوین ، کمال‌الدین پیرموذن با تبریک آغاز سال جدید در نطق میان دستور در اولین جلسه مجلس در سال 95 گفت: از آنجا که ضرورت توسعه پایدار کشور و رشد اقتصادی از اهمیت و حساسیت بسیار زیادی برخوردار است لازم است مردم همچون مشارکت کم نظیر سیاسی‌شان در انتخابات 7 اسفند سال گذشته در اقتصاد کشور نیز مشارکت موثر داشته باشند.

وی ادامه داد: با توجه به محدودیت‌های منابع مالی دولت نقش مردم در توسعه پایدار باید بیشتر از سهم دولت باشد. بر این اساس سهم قلیل هر ایرانی از بودجه محیط زیست حاکی از ضرورت مشارکت موثر در این امور است.

این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در ادامه با بیان این که ملت باهوش ایران همواره قدرشناس بانیان برجام، یار آنان و نه بار خاطر آنان هستند گفت: تایید جهانی حقیقت و حقانیت حرکت هسته‌ای صلح آمیز کشور، افزایش صادرات نفتی، آزاد سازی دارایی‌های بلوکه شده، سهولت در روابط تجاری و بین‌المللی و بستر سازی موثر برای سرمایه گذاری خارجی و صادرات غیر نفتی از نتایج اجرای برجام در اقتصاد کشور است که می‌تواند به یاری تولید ملی، اقتصاد مقاومتی، ایجاد و توسعه اشتغال برسد.

این نماینده اصلاح طلب مجلس در ادامه با انتقاد از ابطال آرای یکی از منتخبین اصفهان گفت: از آن جا که امروز زنان ایرانی بیش از پیش با آشنایی با حقوق و داشتن تحصیلات عالیه و تجربه طالب مشارکت وسیع اجتماعی هستند، با بی توجهی و بی مهری به حق انتخاب شهروندان اصفهانی با روش غیر قانونی حق نمایندگی خانم مینو خالقی را از وی سلب نکنید.

پیرموذن با تاکید بر اینکه حاکمیت قانون خواست مردم در سالهای اخیر بوده است گفت: از قوا و نهادهای حاکم انتظار می‌رود که در پاسخگویی به این خواست به حق آحاد ملت به خصوص زنان با کیفیت ایران جز بر مدار قانون عمل نکنند؛ کما این که از اول انقلاب عهد بستیم خواستار حقوق مشروع ملت باشیم و به قول امام (ره) میزان رای ملت است و بس.

وی با بیان این که همه قدرت انقلاب اسلامی در حمایت مردم نهفته است افزود: هر اقدامی که باعث شکاف میان نظام و مردم شود ضربه‌ای به انقلاب اسلامی است. از این رو پایمال کردن حقوق ملت و زنان و بی اعتنایی نسبت به خواست و مطالبات واقعی آنان به سرمایه اجتماعی کشور لطمه وارد می‌کند.

انتهای پیام

منبع: علمی و فناوری ایسنا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان