۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین هشدار اداره هواشناسی قزوین نسبت به آبگرفتگی معابر عمومی
کد خبر: ۱۵۶۹۲۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱/۸ ساعت: ۱۵:۳۲ ↗ لینک کوتاه

با افزایش بارندگی‌ها در استان؛

هشدار اداره هواشناسی قزوین نسبت به آبگرفتگی معابر عمومی

با افزایش بارندگی‌ها در استان اداره هواشناسی استان قزوین نسبت به آبگرفتگی معابر عمومی هشدار داد.

هشدار اداره هواشناسی قزوین نسبت به آبگرفتگی معابر عمومی
به گزارش خبرنگار اجتماعی   صبح قزوین ، فهیمه طاهرخانی، کارشناس پیش بینی اداره هواشناسی استان قزوین درباره وضعیت جوی استان در هفته جاری اظهار کرد: براساس آخرین نقشه‌های پیش یابی و تصاویر ماهواره‌ای تا روز سه شنبه سامانه بارشی در استان ادامه دارد.
وی در ادامه افزود: در این هفته بارش‌ها گاهی با رعد و برق و وزش باد شدید در سطح استان روبرو است و در پاره‌ای از مناطق احتمال وقوع تگرگ وجود دارد.
این کارشناس اداره هواشناسی استان اذعان کرد: برای امروز(یکشنبه) و فردا(دوشنبه) بارش‌ها از شدت بیشتری برخوردار بوده و احتمال آبگرفتگی معابر عمومی و خطر سیلابی شدن رودخانه‌های فصلی و مسیل‌های وجود دارد.
وی ابراز کرد: روز سه شنبه هفته جاری هوای استان نیمه ابری همراه با وزش باد شدید و در بعضی از ساعات بارش باران و گاهی رعد و برق همراه خواهد بود.
طاهرخانی بیان کرد: روز چهارشنبه نیز هوای استان کمی تا نیمه ابری و پارهای از مناطق افزایش ابر و رگبار باران و گاهی رعد و برق و وزش باد نسبتا شدید همراه است.
وی در پایان عنوان کرد: در شبانه روز گذشته کمینه دما مربوط به شهرستان آوج با 4 درجه سانتی گراد و بیشینه دما مربوط به شهر رازمیان با 18 درجه سانتی گراد بود.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان