۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین بازدید مدیران دفاتر فرهنگ پایداری حوزه هنری از مناطق عملیاتی جنوب
کد خبر: ۱۴۶۸۵۱ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

بازدید مدیران دفاتر فرهنگ پایداری حوزه هنری از مناطق عملیاتی جنوب

مدیران دفا‌تر فرهنگ و مطالعات پایداری مراکز استان‌های حوزه هنری با حضور جمعی از هنرمندان و راویان دفاع مقدس در قالب کاروان های راهیان نور ولایت شهرداری تهران از روزهای ۱۳ تا ۱۶ اسفند ماه از مناطق عملیاتی جنوب کشور بازدید کردند.

بازدید مدیران دفاتر فرهنگ پایداری حوزه هنری از مناطق عملیاتی جنوب

مدیران دفا‌تر فرهنگ و مطالعات پایداری مراکز استان‌های حوزه هنری با حضور جمعی از هنرمندان و راویان دفاع مقدس در قالب کاروان های راهیان نور ولایت شهرداری تهران از روزهای 13 تا 16 اسفند ماه از مناطق عملیاتی جنوب کشور بازدید کردند.

به گزارش صبح قزوین ،این بازدید به همراه کاروان منطقه هفت راهیان نور شهرداری تهران به مدت چهار روز با حضور بیش از 40 نفر از مدیران دفا‌تر فرهنگ و مطالعات پایداری مراکز استان‌های حوزه هنری و هنرمندان و راویان دفاع مقدس و زیارت یادمان های شهدای شلمچه ، هویزه،طلائیه و یادمان‌های عملیات‌های فتح‌المبین و کربلای 4 صورت گرفت.

روایتگری سردار سید صالح موسوی مدافع نوجوان روزهای مقاومت خرمشهر و حبیب احمدزاده از رزمندگان مقاومت حصرآبادان و نویسنده دفاع مقدس از دیگر برنامه های این بازدید بود.

این بازدید به همت باغ موزه دفاع مقدس و ترویج فرهنگ مقاومت و در راستای تفاهم نامه باغ موزه دفاع مقدس و حوزه هنری کودک و نوجوان انجام شد.

منبع: علمی و فناوری ایسنا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان