۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین طالب زاده; ۲۳ سال پیش قرار بود افق را با شهید آوینی راه اندازی کنیم/ افق کیک تولدش را به آسایشگاه ثارالله تقدیم کرد
کد خبر: ۱۴۵۴۶۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ ساعت: ۱۴:۱۳ ↗ لینک کوتاه

شبکه افق یک ساله شد

طالب زاده; ۲۳ سال پیش قرار بود افق را با شهید آوینی راه اندازی کنیم/ افق کیک تولدش را به آسایشگاه ثارالله تقدیم کرد

جشن سالروز افتتاح رسمی شبکه افق با حضور برخی مسئولان فرهنگی و مدیران صدا و سیما و همچنین مخاطبان شبکه آغاز شد.

طالب زاده; ۲۳ سال پیش قرار بود افق را با شهید آوینی راه اندازی کنیم/ افق کیک تولدش را به آسایشگاه ثارالله تقدیم کرد
به گزارش سرویس فرهنگی  صبح قزوین ، مراسم جشن سالروز افتتاح شبکه افق با حضور رضا پورحسین قائم مقام معاون سیما، سیدجواد رمضان‌نژاد مدیر شبکه افق، نادر طالب‌زاده، حاج حسین یکتا، محمد سرفراز، رییس سازمان صدا و سیما و برنامه سازان این شبکه و خانواده شهدا و کارکنان شبکه در سالن همایش های بین المللی باغ‌موزه دفاع مقدس برگزار شد.

رمضان نژاد: امشب می خواهیم از مخاطبانمان تجلیل کنیم

در این مراسم که با اجرای رحمان نظام اسلامی برگزار شد، سید جواد رمضان نژاد مدیر شبکه افق با یادی از شهدا و امام خمینی صحبت های خود را آغاز کرد و گفت: برنامه امشب پرتراکم و متنوع است و دوست ندارم صحبت‌هایم به درازا بکشد تا زمان برنامه اصلی امشب را با حرف هایم پر کنم.

وی ادامه داد: امشب و در این مراسم بنا داریم تا مثل برنامه های مرسوم برای خودمان دست نزنیم و به جای تشویق از خودمان، برای مخاطبانمان ارزش قائل شویم و به پاس یکسال همراهی از آنها تقدیر کنیم.

تقدیر از کارگردان فیلم «ایستاده در غبار»

در این مراسم از محمد حسین مهدویان کارگردان فیلم سینمایی «ایستاده در غبار» به خاطر ساخت نماهنگ «چشم به راه» که درباره شهدای غواص ساخته شده بود،تقدیر به عمل آمد.

در بخش تقدیرها سید شهاب الدین واجدی مجری برنامه «عصرانه» برگزیدگان بخش مسابقه سوگواره عکس جاذبه را معرفی کرد و افرادی چون: سید یحیی طباطبایی، عبدالرحمان مجرد و امیر تیموری به عنوان برگزیدگان بخش دوربین عکاسی تقدیر شدند. همچنین در بخش عکاسی موبایل نیز سعید شیخانی، محمد حسین صلواتی و امید عنایتی تجلیل شدند.

تجلیل از مجری روشن دل شبکه افق

در بخش دیگری از مراسم از مجری روشن دل شبکه افق مسیح علایی مجری برنامه «نقطه های برجسته» تقدیر شد. علایی از رمضان نژاد به خاطر فرصتی که در اختیار معلولین و روشن دل ها قرار داده بود تشکر و قدردانی کرد. همچنین از خانواده روحانی جانباز که فرزند معلول داشت نیز قدردانی شد.

فهیمه محمدی همسر جانبازشیمیایی(صالحی) که در مترو دست فروشی می کرد نیز بعد از پخش مستندی از زندگی اش به همراه همسر جانباز خود که با کپسول اکسیژن همراه با فرزندانش بروی سن آمده بود تقدیر شدند.صالحی یکی از آرزوهایش دیدار با مقام معظم رهبری بود و شبکه افق در صدد است تا این آرزوی وی را برآورده کند.

پخش کلیپ «صفر بخیر علمدار» و تقدیر از سلحشور

در ادامه این مراسم، با پخش کلیپی تحت عنوان سفر بخیر علمدار از آثار مرحوم فرج الله سلحشور در حضور فرزند ایشان بصیر سلحشور تقدیری به عمل آمد. ضمن اینکه مجری مراسم با بیان اینکه خانواده سلحشور به دلیل برگزاری مراسم ختم ایشان نتوانستند به این مراسم بیایند، از حضورشان تجلیل کرد.

طالب زاده: تاسیس شبکه افق،خواسته قلبی شهید آوینی بود

در ادامه مراسم صحبت های نادر طالب‌زاده در قالب کلیپی پخش شد،او با اشاره به تاسیس شبگه افق گفت: حدود 23 سال پیش قرار بود با همکاری شهید آوینی که خواسته قلبی شان بود،شبکه افق را راه اندازی کنیم که اجل به ایشان مهلت نداد و در نهایت سال‌ گذشته این شبکه با شعار گفتمان انقلاب اسلامی آغاز به کار کرد.

در بخش دیگری از جشن یکسالگی شبکه افق، با حضور سرافراز،پورحسین و رمضان نژاد از نادر طالب زاده تقدیر شد،وی پس از دریافت جایزه خود گفت: تا به حال توفیق حضور در انقلاب اسلامی را نداشتم اما به وسیله این انقلاب و رهبری بیدار شدیم. در این سال‌ها شاهد رصد رسانه‌های غرب و بدبینی و حسد آن‌ها به انقلاب اسلامی بودم و الان می بینم که انقلاب اسلامی مان روز به روز باعظمت‌تر می‌شود. امیدوارم روزی را ببینم که این پرچم به دست امام زمان (عج) برسد و ما خدمه ایشان باشیم.

در بخش دیگری از این مراسم از حامد زمانی به خاطر ساخت نماهنگ می کشیم تقدیر شد. این نماهنگ از سمت مخاطبان این شبکه به عنوان نماهنگ برتر معرفی شد. سپس از میثم محمدحسنی رئیس سازمان فرهنگی هنری اوج، خانه طراحان گرافیک و حسین افشار از خانه مستند تجلیل به عمل آمد.

در ادامه برگزاری مرسم، رمضان نژاد مدیر شبکه افق بروی سن آمد و گفت: شبکه افق با اتکا به مجموعه فعالان جبهه فرهنگی انقلاب این مسیر را طی کرد. مستندهایی که شما از این شبکه می بینید توسط خانه مستند تهیه شده و با ایده اولیه موشن گرافیک هایی که در یک سال اخیر از این شبکه پخش شد و بعد در سایر شبکه ها راه یافت توسط خانه طراحان گرافیک ساخته شده است.

کیک یکسالگی شبکه افق توسط آرمیتا رضایی نژاد بریده شد

در انتهای این مراسم با دعوت نظام اسلامی، آرمیتا رضایی نژاد برای بریدن کیک دو طبقه شبکه افق بروی سن آمد و به همراه وی تعدادی از کودکان حاضر در سالن او را همراهی کردند.مجری مراسم با تقدیر از حاج موسی جانباز آسایشگاه ثاراله یک طبقه از این کی دو طبقه با آرم شبکه افق نیز طراحی

شده بود که به جانبازان آسایشگاه ثارالله اهدا شد. در انتهای مراسم فیلم سینمایی بادیگارد ساخته ابراهیم حاتمی کیا برای حاضران به نمایش درآمد.

انتهای پیام/7008

منبع: باشگاه خبرنگاران

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان