۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین ۲۰ درصد از صندوق‌ها شمارش شده/گزارشی از تخلفات انتخاباتی نداشتیم
کد خبر: ۱۴۳۳۰۶ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۲/۸ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

۲۰ درصد از صندوق‌ها شمارش شده/گزارشی از تخلفات انتخاباتی نداشتیم

رئیس ستاد انتخابات تهران گفت: بیست درصد از صندوق‌ها شمارش شده است و باید صورتجلسه تجمیع شود تا کار اعلام نتایج صورت پذیرد.

۲۰ درصد از صندوق‌ها شمارش شده/گزارشی از تخلفات انتخاباتی نداشتیم

علی‌اصغر ناصربخت رئیس ستاد انتخابات تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری صبح قزوین در تشریح آخرین وضعیت شمارش آرای انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری گفت: از اقصی نقاط حوزه انتخابیه صورت جلسات به مرور وارد سامانه می‌شود و طبیعی است که تا وقتی کل نتایج وارد سامانه نشوند، ارائه نتیجه و اعلام نتایج بر اساس حدس و گمان میسر نیست.

وی ادامه داد: آنچه مشخص شده این است که کار شمارش بخش قابل توجهی از آرا صندوق‌های خبرگان رهبری در حال اتمام است و در هشت حوزه فرعی هم کار تنظیم صورتجلسه آن صورت گرفته است.

ناصربخت تصریح کرد: در ارتباط با صندوق‌های مجلس شورای اسلامی نیز به همین صورت است و حدود بیست درصد از صندوق‌ها شمارش شده و ان‌شالله باید صورتجلسه تجمیع شود تا کار اعلام نتایج صورت پذیرد.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا تاکنون گزارشی از تخلفات انتخاباتی دریافت کرده‌اید یا خیر، اظهار داشت: تاکنون گزارشی از تخلفات انتخاباتی نداشتیم اما به موجب ماده 68 انتخابات مجلس، آن دسته از داوطلبانی که از نحوه برگزاری انتخابات شکایت دارند می‌توانند ظرف دو روز پس از اعلام نتایج در محل فرمانداری شکایت کنند و ظرف یک هفته به شکایات این افراد رسیدگی می‌شود.

ناصربخت درمورد نحوه واجد شرایط بودن شکایت نیز گفت: به موجب تبصره دو فصل هشتم ماده 68 قانون انتخابات شکایت هایی قابل رسیدگی هستند که مشخصات شاکی و یا شاکیان شامل نام، نام خانوادگی، نام پدر، شغل، نشانی کامل و اصل امضای شاکی را داشته باشند

رئیس ستاد انتخابات تهران در مورد زمان اعلام نتایج مجلس خبرگان نیز گفت: امیدواریم تا پایان امشب نتایج این انتخابات را اعلام کنیم.

وی با بیان اینکه تمامی مراکز آموزشی از جمله مدارس شهرستان‌های تهران باز است، خاطرنشان کرد: کار شمارش آرا در مدارس ادامه دارد و برای این کار مکان‌هایی در داخل مدارس مشخص شده است.

انتهای پیام/

http://fna.ir/9UWU70

منبع: سیاسی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان