۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین پیش کنگره شهدای دانش آموز ۱۸ اسفند ماه برگزار می شود
کد خبر: ۱۴۱۴۵۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۲/۳ ساعت: ۱۱:۰ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین:

پیش کنگره شهدای دانش آموز ۱۸ اسفند ماه برگزار می شود

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: پیش کنگره شهدای دانش آموز با محوریت مدارسی که بیشترین شهید دانش آموز را دارند در استان برگزار می گردد.

پیش کنگره شهدای دانش آموز ۱۸ اسفند ماه برگزار می شود
به گزارش سرویس اجتماعی  صبح قزوین ، سالار قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین با اشاره به شهدای دانش آموز استان گفت: فرهنگ ایثار و شهادت یکی از ارزش های والای این جامعه است و رسالت اصلی نظام تعلیم و تربیت در کشور عزیزمان ایران، انتقال و گسترش این فرهنگ در بین جامعه به خصوص قشر نوجوان، جوان و دانش آموز است.
وی افزود: پیش کنگره شهدای دانش آموز با محوریت مدارسی که بیشترین شهید دانش آموز را دارند با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران و سازمان بسیج دانش آموزی در استان برگزار می گردد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین خاطر نشان کرد: دبیرخانه این کنگره در اداره کل آموزش و پرورش استان مستقر خواهد بود و کمیته مرکزی آن با حضور نمایندگان دستگاه های مربوطه تشکیل خواهد شد.
سالار قاسمی تصریح کرد: پیش کنگره شهدای دانش آموز در روز 18 اسفند ماه رأس ساعت 10 صبح همزمان با سراسر کشور در استان قزوین نیز برگزار می گردد.
ایشان اضافه کرد: هدف از برگزاری این کنگره نهادینه نموده فرهنگ ایثار و شهادت، انتقال فرهنگ والا و ارزشمند عاشورایی ایثار و شهادت، الگو سازی شهدا برای نسل جوان و ارج نهادن به ایثارگران و خانواده شهدا و تجلیل و تکریم از آنان می باشد.
قاسمی در ادامه بیان کرد: پیش کنگره شهدای دانش آموز در 18 اسفند ماه در دبیرستان پاسداران که بیشرین شهید را دارند، برگزار می گردد.

انتهای پیام/7008

منبع: آموزش و پرورش قزوین

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان