۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین سجادی; اماراتی‌ها مثل بقیه مسائل سیاسی تبلیغات بی‌خود نکنند
کد خبر: ۱۴۱۲۲۶ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۲/۲ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

سجادی; اماراتی‌ها مثل بقیه مسائل سیاسی تبلیغات بی‌خود نکنند

معاون حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش درباره ادعای اماراتی‌ها گفت: برای اولین بار نیست که میزبان مسابقات فوتبال هستیم بهتر است‌ آنها تبلیغات بی‌خود نکنند.

سجادی; اماراتی‌ها مثل بقیه مسائل سیاسی تبلیغات بی‌خود نکنند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری صبح قزوین ، نصرالله سجادی معاون حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش در حاشیه بازدید از مسابقات شطرنج در جمع خبرنگاران در خصوص اینکه اماراتی‌ها گفته‌اند برای مسابقات لیگ قهرمانان فوتبال می‌خواهند با خود بادیگارد بیاورند، اظهار داشت: ما بر اساس استانداردهای AFC مسابقات را برگزار می‌کنیم. برای اولین بار نیست که میزبان چنین مسابقاتی هستیم فکر می‌کنم این دوره 15 یا شانزدهمین دوره است که برگزار می‌شود.

وی افزود: من بازی نفت را در تهران دیدم. هیچ مشکلی وجود نداشت. این کشور بهتر است مثل بقیه مسائل سیاسی تبلیغات بی‌خود نکند.

به گزارش صبح قزوین ، نصرالله سجادی در مورد میزبانی ایران در مسابقات شطرنج گرند پری بانوان جهان اظهار داشت: برای اولین بار است که ایران میزبان چنین مسابقات سطح بالایی در شطرنج می‌شود و تا امروز تمام استانداردهایی که لازم است را رعایت کردند و امیدوارم در آینده هم از این میزبانی‌ها در ایران داشته باشیم.

وی در مورد عملکرد سارا خادم الشریعه نماینده شطرنج ایران در رقابت‌های گرند پری بانوان جهان خاطرنشان کرد: وی جوان است و تاکنون توانسته خوش بدرخشد. با توجه به اینکه خادم الشریعه جوان است می‌تواند آینده خوبی داشته باشد و امیدوارم در روزهای آینده هم بتواند نتایج خوبی بگیرد.

معاون وزیر ورزش و جوانان در مورد تاثیر این میزبانی در پیشرفت شطرنج گفت: میزبانی رویدادهای بین‌المللی می‌تواند به پیشرفت و معرفی هر رشته‌ای کمک کند چرا که رسانه‌ها به آن می‌پردازند. ضمن اینکه امکانات مربوط به آن رشته هم پیشرفت می‌کند ودر مجموع گرفتن این میزبانی‌ها می‌تواند مثمرثمر باشد.

سجادی با بیان اینکه فدراسیون شطرنج مشکلی برای بحث مالی این مسابقات نخواهد داشت عنوان کرد: به هر حال نفرات برتر باید جوایز خود را دریافت کرده و ایران را ترک کنند. فدراسیون‌ هم تلاش‌های خود را کرده است تا مشکلی وجود نداشته باشد. پیش از برگزاری مسابقات جلسه‌ای با ستاد برگزاری این مسابقات داشتیم و مسائل را بررسی کردیم.

وی افزود: به هر حال رشته‌ای که پخش تلویزیونی نداشته باشد اسپانسرها هم کمتر به سراغ‌مان می‌آیند اما این دلیل نمی‌شود که این مسابقات به میزبانی ایران برگزار نشود.

انتهای پیام/ر

http://fna.ir/FPDNW9

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان