۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین قدردانی ائمه جمعه استان به پاس راهپیمایی ۲۲ بهمن و خلق حماسه دیگر در انتخابات آینده
کد خبر: ۱۳۸۴۴۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۱/۲۴ ساعت: ۹:۱۷ ↗ لینک کوتاه

گزیده سخنان ائمه جمعه در نماز جمعه روز گذشته؛

قدردانی ائمه جمعه استان به پاس راهپیمایی ۲۲ بهمن و خلق حماسه دیگر در انتخابات آینده

در گزیده سخنرانی ائمه جمعه استان قزوین در روز گذشته از حضور پرشکوه مردم استان در راهپیمایی جشن پیروزی انقلاب قدردانی شد.

قدردانی ائمه جمعه استان به پاس راهپیمایی ۲۲ بهمن و خلق حماسه دیگر در انتخابات آینده
به گزارش خبرنگار سیاسی  صبح قزوین ، گزیده سخنان ائمه جمعه در نماز جمعه روز گذشته به شرح ذیل می‌باشد:
آبیک
حجت الاسلام موسوی امام جمعه آبیک گفت: انعکاس حرکت عظیم مردم در راهپیمای 22 بهمن توسط خبرنگاران داخلی و خارجی این پیام را داشت که ملت ایران پس از گذشت 37 سال هنوز به نظام و رهبری وفادار است.
بوئین زهرا
حجت الاسلام زرینه امام جمعه بوئین زهرا نیز با قدردانی از حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن افزود: این حضور باعث مباهات کشور و مایه یاس و ناامیدی دشمنان خواهد بود.
تاکستان
حجت الاسلام علی بخشی خطیب جمعه تاکستان سالروز ولادیت حضرت زینب(س) و روز پرستار را به این قشر زحمتکش تبریک گفت و آن را کار مهم و ارزشمند در نزد خداوند دانست.
آوج
حجت الاسلام رحیمی امام جمعه آوج از حضور مسئولان و استاندار در این شهرستان و پیگیری برای مشکلات مردم قدردانی و اعلام کرد: مسئولان برای رفع مشکلات مناطق محروم استان بیشتر تلاش کنند.
الوند
حجت الاسلام مصائبی امام جمعه موقت الوند گفت: حضور پرصلابت، دشمن شکن و میلیونی مردم در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر موجب حیرت جهانیان و ناامیدی استکبار جهانی شد.
اقبالیه
حجت الاسلام فاطمیان امام جمعه شهر اقبالیه اظهار داشت: قشرهای مختلف مردم برای انتخابی آگاهانه در دو انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری وظیفه و مسئولیت سنگینی برعهده دارند.
محمودآباد نمونه
حجت الاسلام میرزایی خطیب جمعه محمودآبادنمونه با قدردانی از حضور حماسی مردم در راهپیمایی جشن سالگرد پیروزی انقلاب در روز 22 بهمن گفت: مردم بابصیرت و ولایی ایران بار دیگر با حضور پرشور خود در جشن انقلاب دشمنان ایران اسلامی را مایوس کردند.
محمدیه
حجت الاسلام موسوی موینی در خطبه های نماز جمعه شهر محمدیه گفت: مسئولان بیش از پیش برای خدمت به مردم و حل مشکلات جامعه به ویژه جوانان از جمله اشتغال و ازدواج آنان بکوشند.
ارداق
حجت الاسلام سعیدی امام جمعه شهر ارداق افزود: مردم باید براساس شناخت و آگاهی به افرادی رای دهند که بتوانند در امور کشور تصمیم‌گیری و خدمت کنند.
خرمدشت
حجت الاسلام موسوی امام جمعه خرمدشت با تبریک میلاد حضرت زینب(س) گفت: حضرت زینب الگوی همه بانوان است و پرستاران نیز با خدمت به بیماران کار ارزشمند و خداپسندانه انجام می‌دهند.
اسفرورین
حجت الاسلام زارعی امام جمعه اسفرورین از تلاش مسئولان برای اجرا و افتتاح پروژه‌ها در ایام‌الله دهه فجر قدردانی و بر بهره‌برداری و نگه‌داری درست از آن‌ها تاکید کرد.
الموت
حجت الاسلام نوری امام جمعه موقت الموت نیز از حضور پرشور مردم در جشن 22 بهمن تشکر کرد و ادامه داد: در 7 اسفند نیز باید حماسه دیگر خلق کنیم تا انقلاب و نظام در برابر هرگونه هجمه دشمنان بیمه شود.
شال
حجت الاسلام موسوی شالی امام جمعه شهر شال نیز به مسئله مهم اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و از مسئولان خواست با پیگیری و اجرای درست این طرح ضمن حل مشکل بیکاری به اقتصاد و معیشت مردم کمک کنند.
ضیاء‌آباد
حجت الاسلام جعفری امام جمعه ضیاء‌آباد گفت: داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی وعده‌های غیرعملی به مردم ندهند و مردم نیز باید بدانند مهم‌ترین وظیفه نماینده مجلس قانونگذاری است.
دانسفهان
حجت الاسلام انصاری خطیب جمعه دانسفهان بر پرهیز از دوقطبی کردن جامعه و بزرگنمایی کردن اختلافات و شایعه پراکنی تاکید و اعلام کرد: وظیفه همه ایجاد وحدت و همدلی است.
سگزآباد
حجت الاسلام آقاحسینی امام جمعه شهر سگزآباد اظهار داشت: یکی از پیامدهای مهم حضور آگاهانه مردم در راهپیمایی، دفاع از ارزش‌های انقلاب بود و بهترین تشکر مسئولان به ویژه قوه مجریه به مردم به پاس این حضور، خدمت و رفع مشکلات اقتصادی است.
آبگرم
خطیب جمعه آبگرم گفت: در انتخابات آینده، افراد با شناخت و آگاهی به افراد کارآمد و متدین رای دهند تا شاهد رشد و پیشرفت روزافزون کشور باشیم.
خاکعلی
حجت الاسلام حسینی امام جمعه موقت شهر خاکعلی نیز با اشاره به در پیش بودن روز پرستار ادامه داد: پرستاران با الگوبرداری از حضرت زینب(س) رعایت اخلاق را سرلوحه شغلی خود قرار دهند که خوشبختانه پرستاران جامعه ما از این ویژگی برخوردارند.

انتهای پیام/7008

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان