۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین چطور از ۲ بازیکن ما سه نفر دوپینگی شدند؟!
کد خبر: ۱۳۸۲۵۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۱/۲۲ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

برانکو:

چطور از ۲ بازیکن ما سه نفر دوپینگی شدند؟!

سرمربی پرسپولیس در نشست خبری پیش از بازی با فولاد به سؤالات خبرنگاران پاسخ داد.

چطور از ۲ بازیکن ما سه نفر دوپینگی شدند؟!
به گزارش سرویس ورزشی  صبح قزوین ، برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از مسابقه با تیم فولاد در جمع خبرنگاران گفت: در ابتدا سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب را تبریک عرض می‌کنم. هدف ما این است که با پیروزی در بازی فردا شیرینی پیروزی انقلاب اسلامی را برای مردم بیشتر کنیم.

ما فردا بازی بزرگ دیگری در پیش داریم و شما از رقابت‌های سنتی پرسپولیس و فولاد آگاه هستید. موقعیت فعلی فولاد در جدول موقعیت حقیقی این تیم نیست و خودتان می‌دانید در نیم‌فصل دوم فولاد موفق‌ترین تیم بوده و از 4 بازی 10 امتیاز کسب کرده و همین نکته کافی است تا ما اهمیت ویژه‌ای برای این بازی قائل شویم و فولاد را حریفی جدی بدانیم. اما به رغم این‌ها تنها هدف ما در این بازی برد است ما هیچ گزینه‌ای نداریم مگر اینکه همه امتیازات را کسب کنیم، در تیم ما به جز خالقی‌فر همه بازیکنان آماده هستند و امیدوارم فردا با نهایت آمادگی به مصاف فولاد برویم.

برانکو درباره کسب تنها یک پیروزی از 5 بازی گذشته افزود: حق با شماست ولی در همه این بازی‌ها از نفت گرفته تا سپاهان و ذوب آهن برتر از حریفان بودیم. در مجموع باید همیشه در گلزنی موفق باشیم و از حریفان بهتر بازی کنیم تا در نهایت پیروز میدان باشیم.

سرمربی تیم پرسپولیس در خصوص شایعات مبنی بر دوپینگ بازیکنان این تیم تصریح کرد: قبل از هر چیز باید یادآوری کنم که در بازی‌های اخیر با سپاهان یعنی قهرمان فصل قبل، همچنین ذوب آهن که قهرمان جام حذفی در فصل گذشته و فینالیست این جام در فصل جاری است بازی کردیم.

تیم نفت هم نماینده ایران در مسابقات آسیایی بود و استقلال خوزستان هم پدیده این فصل رقابت‌هاست همچنین تیم پدیده مشهد در نیم‌فصل دوم پس از فولاد بهترین تیم لیگ بوده است در نتیجه ما در هفته‌های گذشته بازی‌های سختی داشتیم و اگر بیشتر دقت می‌کردیم جایگاهمان در جدول نیز بهتر می‌شد، بنده به عنوان اولین نفر از باشگاه باید بگویم که ما همه علیه دوپینگ هستیم اصلا نمی دانم این شایعات از کجا می‌آید، بعد از بازی مقابل ذوب آهن دو بازیکن از تیم ما تست دوپینگ دادند ولی درست 24 ساعت بعد شایعات دوپینگ بازیکنان پخش شد. چطور می‌شود از دو بازیکن ما که تست داده‌اند 3 نفر دوپینگی شده باشند؟ این‌ها همه دروغ است. در ضمن اگر این اطلاعات دقیق بود قبل از همه به باشگاه می‌رسید مشخص است که جریانی تلاش می‌کند برای پرسپولیس شایعه‌سازی کند. وقتی ثابت شود این اخبار واقعیت نداشته باید از افراد و خبرگزاری ‌هایی که آن را پخش کرده‌اند شکایت شود.

برانکو درباره اینکه پرسپولیس خوب حمله می‌کند اما راحت گل می‌خورد افزود: فلسفه من این است که با یک بازی با کیفیت موفق شویم و مطمئن هستم این اتفاق خواهد افتاد چرا که شاگردان من استحقاق این موفقیت را دارند. البته طبیعی است که برای این امر نیاز به زمان داریم. تیم ذوب آهن با دو سانتر از جناحین به ما دو گل زد و این‌ها باید اصلاح شود. ما هم با دید خودمان هر روز به سمت هدف پیش می‌رویم درباره پنالتی‌ها باید بگویم که این وظیفه را به باتجربه‌ترها محول کردیم تا بتوانیم از این مانع روحی عبور کنیم.

وی در خصوص فاصله 5 امتیازی با صدر جدول خاطرنشان کرد: ما کماکان در کورس قهرمانی حضور داریم و از همان ابتدا هم می‌دانستیم کار سختی برای رسیدن به قهرمانی خواهیم داشت. طبیعی است دوستداران فوتبال انتظار یک جنگ تمام عیار برای مشخص شدن قهرمان این فصل خواهند داشت.

وی همچنین در ارتباط با تمدید قرارداد با سرخ‌پوشان پایتخت گفت: با جناب آقای طاهری مدیرعامل باشگاه صحبت‌های کلی انجام شده اما هنوز درباره جزیئات حرف نزدیم.

انتهای پیام/7008

منبع: باشگاه خبرنگاران

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان