۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین ایران الگوی بیداری اسلامی برای ماست/ در برابر ظلم امریکا سکوت نمی‌کنیم
کد خبر: ۱۳۸۱۷۹ نویسنده: دانشجوی نیجریایی تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۱/۲۲ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

دانشجوی اهل نیجریه در مصاحبه با صبح قزوین:

ایران الگوی بیداری اسلامی برای ماست/ در برابر ظلم امریکا سکوت نمی‌کنیم

دانشجوی نیجریایی دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوین گفت: ایران اسلامی الگوی بیدار اسلامی برای همه ماست و ما در برابر ظالمان جهان چون آمریکا سکوت نخواهیم کرد.

ایران الگوی بیداری اسلامی برای ماست/ در برابر ظلم امریکا سکوت نمی‌کنیم
محمد ناظر، دانشجوی نیجریه ای دانشگاه بین المللی امام خمینی قزوین در گفت و گو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین ، درباره علت حضور خود در راهپیمایی 22بهمن مردم قزوین اظهار کرد: آرزوی من و جوانان کشور نیجریه سفر به ایران و حضور در بین جوانان انقلابی کشور شما بود.
وی در ادامه افزود: پیشرفت و توسعه ایران اسلامی هدف همه مسلمانان جهان است چون کشور شما مرکزی برجسته برای تجمع مسلمانان آزاده دنیاست زیرا شما حامی همیشگی ما هستید.
این دانشجوی نیجریه ای گفت: شیخ زکزاکی رهبر شیعیان کشور ماست که با سفر به ایران و الگوگیری از امام خمینی و رهبر شما کار تبلیغ برای مردم نیجریه را شروع کرد.
وی ادامه داد: در کشور نیجریه سالیان گذشته نام و یادی از امامان معصوم نبود و شیخ زکزاکی با درس آموزی از محضر امام خمینی بسیاری از مردم ما را شیعه کرد.
محمد ناظر ما مطیع بیانات ایت الله خامنه ای هستیم، ابراز کرد: ما خود را دانشجوی اسلام می دانیم و به دنبال فراگیری ارمانهای انقلاب و پیاده کردن آنها در کشورمان هستیم.
وی بیان کرد: پیام ما به دولتمردان امریکا این است که ایران اسلامی الگوی بیداری ماست و با حضور در این راهپیمایی انزجار خود را از سران ظالم امریکایی اعلام می کنیم و در برابر استعمارگری آنها سکوت نمی کنیم.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان