۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین امروز مردم اولین شعار مرگ بر آمریکا را در پسابرجام سردادند/ برقراری رابطه با آمریکا برخلاف عقل و عدالت است
کد خبر: ۱۳۸۰۹۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۱/۲۲ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

امام جمعه آبیک:

امروز مردم اولین شعار مرگ بر آمریکا را در پسابرجام سردادند/ برقراری رابطه با آمریکا برخلاف عقل و عدالت است

امام جمعه ابیک گفت: چند سال است که برخی ها می خواهند چهره آمریکا را بزک کنند که شعار امرور مردم اولین مرگ بر آمریکا در دوران پسابرجام است، این حضور جلوه عینی مبارزه با استکبار است.

امروز مردم اولین شعار مرگ بر آمریکا را در پسابرجام سردادند/ برقراری رابطه با آمریکا برخلاف عقل و عدالت است
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ، حجت الاسلام سید ابوتراب موسوی، امام جمعه آبیک در جمع راهپیمایان آبیکی با اشاره به این که عزتی که امروز داریم از برکات خون شهدا و امام راحل است، گفت: رهبری کشتی انقلاب را در این دریای مواج و متلاطم عبود داده و پیچ تاریخی را چنان پشت سر می گذارد که دشمن مات و مبهوت ماندند.
وی با اشاره به این که ملتی که شهادت دارد اسارت ندارد، تصریح کرد: خداوند در قرآن به حضرت موسی فرمود: روزهای خدا را به یاد بندگانم بیاور.
موسوی گفت: جمع این راهپیمایان محل تجمع کلمه توحید یعنی نفی همه خدایان دروغین اعم از خدایان بی جان جان دار، فراعنه عالم، بوش و اوباما، است.
وی ادامه داد: تا انسان اینها را نفی نکند به توحید نخواهد رسید، بت قدرت مقام و منزلت همه این ها باید دور ریخته شود تا توحید ناب به دست آید.
امام جمعه آبیک گفت: کلمه توحید یعنی نفی خدایان دورغین و شعار بر نفی خدایان دروغین، شعار مرگ بر آمریکا، نفی خدایی شیطان بزرگ است.
وی تصریح کرد: برخی ها حرف از برقراری دوستی با این دیو بزرگ یعنی آمریکا میزنند و می گویند تا ابد که نمی توان با آمریکا قهر کرد، اما امروز آیا آمریکا آدم شده است؟
موسوی با بیان اینکه سران آمریکایی قاتل شهدای مدافع حرم ما در سوریه است، ابراز کرد: من نمیدانم چطور دستگاه دیپلماسی ما میتواند با قاتل جوانان کشورمان صحبت کنند؟ دین را بگذاریم کنار، وجدانتان کجا رفته است؟
وی با بیان اینکه برقراری رابطه با آمریکا برخلاف عقل، عدل و عدالت است، بیان کرد: یکی از مقامات آمریکایی اعتراف کرده ایران از اول قصد ساخت بمب اتمی را نداشته، چرا آقای ظریف الان نمی گوید که ایران هراسی و اسلام هراسی را راه انداخته اید و چرا مرگ را امریکا را تحریم کرده اید؟
وی با اشاره به اینکه چند روز پیش ما را تهدید کردند ولی باز هیچ کسی جوابش را نداده است، گفت: آمریکا از دست ما عصبانی است زیرا سی و هشت سال از ما سیلی خورده است، یک روز خط مقدم ما شلمچه و .. بود، اما امروز خط مقدم ما حلب، لبنان فلسطین نیجریه است و بر این همه پیشرفت درود و صلوات می فرستیم.
موسوی اضافه کرد: دشمن در خانه ما لانه کرده بود، در زمستان ۵۶ رئیس جمهور آمریکا آمده بود نمی دانست این ملت غدیری است، شهید بهشتی فریاد زد، آمریکا از دست ما عصبی باش و از عصبانیت بمیر. ما داریم با قدرت پیش میرویم.
وی ادامه داد: نتانیاهو گفت اگر داعش شکست بخورد ایران در پشت مرزهای اسرائیل اردو خواهند زد، امروز ما اسرائیل را محاصره کرده ایم، سید حسن نصرالله از یک سمت و ایران از سمت دیگر.
اگر اسرائیل غلطی بکند ما تلاویو را با خاک یکسان می کنیم، آری آمریکا باید عصبانی باشد و از این عصبانیت بمیرند.
امام جمعه ابیک افزود: چند سال است که برخی ها می خواهند چهره آمریکا را بزک کنند که شعار امرور مردم اولین مرگ بر آمریکا در دوران پسابرجام است، این حضور جلوه عینی مبارزه با استکبار است.
وی گفت: آمریکا نمی تواند کدخدا باشد، کسانی که شعار می دادند دوره مبارزه با آمریکا تمام شده است، اما امروز می بینند تمامی شهرها شعار مرگ بر آمریکا را سر میدهند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان