۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین برگزاری اولین یادواره عملیات والفجر ۸ با حضور حجت الاسلام ماندگاری
کد خبر: ۱۳۷۸۹۲ نویسنده: سرهنگ قلی پور تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۱/۲۱ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

مسئول ستاد یادواره شهدای استان قزوین خبر داد

برگزاری اولین یادواره عملیات والفجر ۸ با حضور حجت الاسلام ماندگاری

مسئول ستاد یادواره شهدای استان قزوین گفت: یادواره بزرگداشت عملیات والفجر ۸ با حضور حجت الاسلام ماندگاری در استان برگزار می‌شود.

برگزاری اولین یادواره عملیات والفجر ۸ با حضور حجت الاسلام ماندگاری
سرهنگ علی قلی پور، مسئول ستاد یادواره شهدای استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین ، درباره برگزاری یادواره شهدای عملیات والفجر 8 در قزوین گفت: هر ساله این ستاد برای بزرگداشت عملیات‌های مختلف دفاع مقدس ستاد یادواره‌های مختلفی را در استان برگزار می‌کند.
وی در ادامه افزود: در سال جاری برای اولین بار است که نیروهای گردان حضرت رسول(ص) برای بزرگداشت عملیات والفجر 8 اقدام به برگزاری همایشی با این موضوع کرده‌اند.
این مسئول با بیان اینکه سال گذشته نیز این یادواره برای عملیات والفجر 4 برگزار شد، ابراز کرد: سال آینده نیز در اردیبهشت ماه یادواره‌ای برای بزرگداشت عملیات بیت المقدس خواهیم داشت.
وی با اشاره به اینکه در عملیات والفجر 8 قزوین 164 شهید تقدیم انقلاب کرده است، بیان کرد: این عملیات در شب 23 بهمن ماه سال 1364 در اروند رود برای تصرف منطقه فاو صورت گرفته است.
مسئول ستاد یادواره شهدای استان قزوین اذعان کرد: این یادواره با اهداف تبیین مواضع و برنامه‌های کشورمان در عملیات والفجر 8 برای نسل جوان برگزار می‌شود و در آن خاطره گویی از طریق رزمندگان قزوینی حاضر در این عملیات خواهیم داشت.
وی عنوان کرد: قسمتی از این عملیات با حضور رزمنده‌های غواص صورت گرفته است که در این همایش حضور دارند.
قلی پور درباره سین برنامه گفت: در این یادواره شعرخوانی توسط کریم سرباز، خاطره گویی سید ابراهیم موسوی از رزمندگان دفاع مقدس و مداحی برادر شهید رحیم جباری و سخنرانی حجت الاسلام ماندگاری، مسئول سیره شهدای کل کشور اجرا می‌شود.
وی در پایان اعلام کرد: یادواره بزرگداشت عملیات والفجر 8 روز جمعه 23 بهمن ماه پس از نماز مغرب و عشاء در مسجد امام خمینی(ره) غیاث آباد برگزار می‌شود.
انتهای پیام/2002



دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان