۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین اجرای خیابانی دوازدهمین روز
کد خبر: ۱۳۷۸۶۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۱/۲۱ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

به همت حوزه هنری استان قزوین برگزار می‌شود

اجرای خیابانی دوازدهمین روز

اجرای خیابانی دوازدهمین روز به همت حوزه هنری استان قزوین برگزار می‌شود.

اجرای خیابانی دوازدهمین روز
به گزارش سرویس فرهنگ و هنر   صبح قزوین ، به همت حوزه هنری قزوین و همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی، نمایش خیابانی «دوازدهمین روز» به نویسندگی مهدی خدایی و کارگردانی کیوان حبیبی در محلات و میادین قزوین به نمایش درمی‌آید.
نمایش خیابانی «دوازدهمین روز» روایت باغبان خانه یکی از وابستگان نظام طاغوت است که روز 12 بهمن 1357 (همزمان با بازگشت حضرت امام خمینی (ره) به میهن) تمام گل‌های باغ را آماده کرده، در خیابان و مسیر عبور خودروی حامل امام (ره) بر زمین می چیند و ... ، «دوازدهمین روز» در 20 دقیقه تنظیم و توسط کیوان حبیبی، مرتضی نادر فر و علی رییسی اجرا می‌شود.
این نمایش در روزهای؛ یکشنبه 18 بهمن، ساعت 18 در تالار ایران زمین، دوشنبه 19 بهمن ساعت 10 در محوطه ندامتگاه مرکزی چوبیندر و ساعت 17 همانروز در محوطه مزار شهدای قزوین، سه شنبه 20 بهمن ساعت 10 در محوطه گلزار شهدای شهرستان تاکستان و ساعت 17 همانروز در بوستان ملت قزوین اجرا شده همچنین چهارشنبه 21 بهمن ساعت 10 در پارک شهرستان محمدیه و ساعت 17 همانروز در موزه شهدای قزوین و همزمان با راهپیمایی 22 بهمن ساعت 9 در محوطه عمارت چهل ستون (در مسیر عبور راهپیمایان ) اجرا می‌شود.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان