۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین حفظ دستاوردهای انقلاب وظیفه مهم همه مسئولین است
کد خبر: ۱۳۷۴۹۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۱/۲۰ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

نماینده ولی فقیه در قزوین:

حفظ دستاوردهای انقلاب وظیفه مهم همه مسئولین است

نماینده ولی فقیه در قزوین در دیدار با مدیران حوزه علمیه گفت: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی دستاوردهای ارزشمندی در تمام عرصه‌ها کسب نموده که حفظ این دستاوردهای از رسالت‌های اصلی همه مسئولین نظام است.

حفظ دستاوردهای انقلاب وظیفه مهم همه مسئولین است
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ، به مناسبت دهه مبارک فجر جمعی از مدیران و طلاب و کارکنان مرکز مدیریت حوزه علمیه قزوین پیش از ظهر امروز(سه شنبه) با نماینده ولی فقیه در استان دیدار کردند.
در این دیدار آیت الله عبدالکریم عابدینی، امام جمعه قزوین ضمن تبریک ایام دهه مبارکه فجر و حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی اظهار کرد: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی دستاوردهای ارزشمندی در تمام عرصه‌ها کسب نموده که حفظ این دستاوردهای از رسالت‌های اصلی همه مسئولین نظام است.
امام جمعه قزوین به نقش مهم و تاثیرگذار طلاب به خصوص حوزه‌های علمیه اشاره کرد و گفت: حوزه‌های علمیه نقش مهمی در تربیت علمای دینی و مبلغان مذهبی دارند و ما که با حضور در مراکز حوزوی باید با الهام از آموزه‌های قرآنی و دینی برای به رشد و توسعه بیشتر این مدارس علمیه تلاش کنیم.
وی اذعان کرد: نقش حوزه‌های علمیه در پیروزی انقلاب اسلامی بسیار اثرگذار بود که این نقش پس از پیروزی انقلاب در جنگ هشت ساله دفاع مقدس و صحنه‌های تاریخ ساز انقلاب به خوبی قابل توجه است.
امام جمعه قزوین با اشاره به موضع گیری حوزه علمیه در برهه‌های سیاسی واجتماعی به خصوص انتخابات بیان کرد: ممکن است که در برخی از موضع گیری‌ها و جناح بندی‌ها افرادی متاثر از گروهی قرار بگیرند اما همه ما باید در تمام مقاطع نظام تقوا، اخلاق و عمل به آموزه‌های قرآنی و پشتیبانی از منویات رهبری معظم انقلاب در اولویت تمام اموز زندگی خود قرار دهیم.
وی خاطرنشان کرد: همیشه باید نام و ذکر خدا در اقدامات ما حضور داشته باشد و اگر ولایت در دل‌ها نفوذ نکند اقدامات دیگر ما ارزشی ندارد و باید هدف ما داشتن اتصال کامل با ولایت باشد.
نماینده ولی فقیه ضمن قدردانی از تلاش‌های مدیریت حوزه علمیه ودیگر مدیران و معاونان این مرکز گفت: به پشتیبانی و ارائه برنامه، نظرات، همفکری و همدلی شما بسیار نیاز داریم تا بتوانیم بیشتر به رشد و توسعه حوزه‌های علمیه استان قدم برداریم.

تلاش حوزه علمیه حفظ ارتباط مستمر مردم با این حوزه است


در ادامه این جلسه حجت الاسلام علی عباسی، مدیر حوزه علمیه قزوین با اشاره به ارتباط بین حوزه علمیه با آحاد مردم گفت: تلاش ما این بوده که در این مدت ارتباط بین حوزه علمیه، اساتید و طلاب را با آحاد مردم به خصوص نسل نوجوان و جوان فراهم نماییم.
مدیر حوزه علمیه قزوین همچنین گزارشی از برنامه‌های مدارس علمیه قزوین ارائه داد و ابراز کرد: اعزام طلاب به اردوهای جهادی، اعزام به مناطق عملیاتی راهیان نور، جلسات هفتگی با مدیران مدارس علمیه و برگزاری کارگاه نهج البلاغه و تفسیر و دعوت اساتید برجسته اخلاق و قرآن از حوزه علمیه قم بخشی از برنامه‌های مدیریت حوزه علمیه قزوین است.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان