۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین فراخوان حضور در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن
کد خبر: ۱۳۷۳۸۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۱/۲۰ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

توسط شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین اعلام شد

فراخوان حضور در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستاد دهه فجر استان قزوین فراخوانی برای حضور مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن منتشر کرد.

فراخوان حضور در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین با منتشر کردن بیانیه‌ای فراخوانی برای حضور مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن منتشر کرد.
در این بیانیه آمده است:
اين اعجاز بزرگ قرن و اين پيروزي بي نظير و اين جمهوري اسلامي محتاج به حفظ و نگهداري است.
«حضرت امام خمینی (ره)»
با سلام و درود بیکران و صلوات به روح پرفتوح بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و بزرگ پرچم‌دار حق و حقیقت و روح بلند دوران، حضرت امام خمینی(رحمة الله علیه) و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و دفاع مقدس.
اینک در طلیعۀ سی و هشـتــمین سالگرد پیروزی غرورآفرین و شکوهمند انقلاب اسلامی ایران و در آستانۀ بهار " استقلال ، آزادی ، جمهوری اسلامی"؛ ملت شجاع و رشید ایران اسلامی ، همه با هم با اراده‌های پولادین و عزمی راسخ با گام‌هایی بلند به بلندای حقیقت تاریخ، در صفوفی متحد و یکپارچه ، همدل و همزبان ، همگام و همصدا، لبیک‌گویان به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای در راهپیمایی عظیم یوم‌الله 22 بهمن با آرمان‌های والای امام راحل عظیم‌الشأن ، تجدید میثاق کرده و راه شهدا و امام شهیدان را ادامه می‌دهند.
در ادامه این بیانیه می‌افزاید: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستاد دهه فجر استان قزوین ضمن تبریک دهه مبارکه فجر و تهنیت یوم الله 22 بهمن آغاز سی و هشتمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی، از همۀ فرزندان دیار شهیدان رجایی وبابایی، به منظور حضوری پرشور، فعال، گسترده و آگاهانه در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن که صبح روز پــنج‌شنبه «22/11/1394» در سراسر کشور برگزار می‌شود، دعوت می نماید تا بار دیگر با آرمان‌های معمار کبیر انقلاب اسلامی،حضرت امام خمینی(ره)وشهیدان والامقام تجدید میثاق نموده و با لبیک گویی به دعوت مقام معظم رهبری«مد ظله العالی » ادامه دهندۀ حقیقی راه شهدا و امام شهدا باشید.
در پایان این بیانیه آمده است: این راهپیمایی از ساعت « 10صبح » روز پنج شنبه 22/11/ 1394 همراه با خروش یکپارچه‌ی ملّت بزرگ وفهیم ایران اسلامی و غریو فریادهای "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسرائیل" از میدان آزادی، شهر قزوین آغاز و بطرف خیابان های پیغمبریه وشهداء و در امامزاده حسین (ع) -گلزار مطهر شهداء پایان می‌یابد.
شوراي هماهنگي تبليغات اسلامی
ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان قزوین
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان