۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین انریکه با رکوردهایی بهتر از همه مربیان تاریخ بارسا ۱۰۰ تایی می‌شود
کد خبر: ۱۳۶۴۲۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۱/۱۷ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

آماری که بارسلونا با انریکه رقم زده

انریکه با رکوردهایی بهتر از همه مربیان تاریخ بارسا ۱۰۰ تایی می‌شود

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا در این هفته در شرایطی تعداد بازی‌هایش به عنوان فرمانده آبی‌و‌اناری‌پوشان را سه رقمی می‌کند که در ۹۹ بازی‌ قبلی‌اش آمار خیره کننده‌ای برجای گذاشته است.

انریکه با رکوردهایی بهتر از همه مربیان تاریخ بارسا ۱۰۰ تایی می‌شود
به گزارش سرویس ورزشی  صبح قزوین ، لوئیس انریکه، مربی بارسلونا فردا (یکشنبه) زمانی که شاگردانش در خانه لوانته به میدان بروند، آمار جدیدی را در دوران مربیگری‌اش در جمع آبی‌و‌اناری‌ها به ثبت می‌رساند که آن 100 تایی شدن تعداد بازی‌هایش به عنوان سرمربی قهرمان فصل گذشته اسپانیا و اروپاست.

100 تایی شدن تعداد بازی‌هایی که انریکه مربی بارسلونا بوده در شرایطی صورت می‌گیرد که آمار او نسبت به سرمربیان قبلی تاریخ باشگاه بارسلونا در 100 بازی نخست‌شان در این تیم، به مراتب بهتر است.

آماری که بارسلونا با انریکه رقم زده فوق‌العاده بوده‌اند، چرا که در 99 بازی که او تا به حال آبی‌و‌اناری‌ها را هدایت کرده است، این تیم 79 پیروزی و 11 تساوی داشته و فقط 9 بار تن به شکست داده است.

نه پپ گواردیولا و فرانک ریکارد و نه لوئیز فن‌خال و یوهان کرایف، تری ونبلز و رینوس میشل در 100 تایی شدن بازی‌های‌شان به عنوان مربی بارسا آماری بهتر از انریکه نداشته‌اند.

اکنون چهار ماه و 27 بازی از آخرین باری که تیم انریکه تن به شکست داد می‌گذرد و این در شرایطی است که رکورد بارسلونا برای بیشترین تعداد بازی متوالی بدون شکست در اختیار تیم تحت هدایت پپ گواردیولا با 28 بازی بدون باخت است.

بارسلونای انریکه اما بیش از همه در 100 بازی اول پیروزی کسب کرده است. این در حالی است که هیچ مربی دیگری در تاریخ بارسلونا شاگردانش در 100 بازی اول خود 300 گل زده و تنها 72 گل خورده نداشته‌اند.

البته رکوردی که انریکه قبل از 100 تایی شدن بازی‌هایش در بارسلونا نتوانست بشکند، تعداد جام‌های بارسلونا با هدایت پپ گواردیولا بود. گواردیولا بعد از 100 بازی در بارسلونا شش جام برد در حالی که انریکه پنج جام برده است. البته انریکه همچنان تنها دومین مربی در تاریخ باشگاه بارسلوناست که توانسته سه‌گانه قهرمانی کسب کند.

انتهای پیام/7008

منبع: تسنیم

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان