۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین بررسی و جمع‌بندی گزارش زمین خواری روستای زیارت به بعد از انتخابات موکول شد
کد خبر: ۱۳۳۵۲۶ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۱/۷ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

بررسی و جمع‌بندی گزارش زمین خواری روستای زیارت به بعد از انتخابات موکول شد

رئیس کمیته مبارزه با زمین خواری مجلس از بررسی و جمع‌بندی پرونده زمین خواری روستای زیارت، بعد از انتخابات ۷ اسفند خبر داد.

بررسی و جمع‌بندی گزارش زمین خواری روستای زیارت به بعد از انتخابات موکول شد

سیدمحمدحسین میرمحمدی نماینده مردم گلپایگان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری صبح قزوین ، گفت: پرونده‌های زمین خواری در روستای زیارت استان گلستان و نیز برخی تصرفات زمین‌های حاشیه رودخانه‌ها و امثال آن در استان‌های گیلان و مازندران همچنان در کمیته مبارزه با زمین خواری مجلس مفتوح است.

وی ادامه داد: کمیته مبارزه با زمین خواری مجلس، رسیدگی به این پرونده‌ها را به بعد از انتخابات 7 اسفند (انتخابات مجالس خبرگان و شورای اسلامی) موکول کرده و جلسات برای بررسی این پرونده‌ها بعد از این تاریخ برگزار خواهد شد.

رئیس کمیته مبارزه با زمین خواری مجلس اظهار داشت: تاکنون برخی استعلامات از دستگاه‌ها در مورد تصرفات غیرقانونی زمین‌ها در استان‌های گیلان، مازندران و گلستان به کمیته مبارزه با زمین خواری واصل شده، اما تعدادی از دستگاه‌ها هنوز گزارشات خود را ارسال نکرده‌اند.

میرمحمدی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به عدم ارائه گزارشات از سوی برخی دستگاه‌ها در استان‌های مذکور در مورد تصرفات غیرقانونی زمین‌ها و همچنین تعطیلی سه هفته‌ای جلسات صحن علنی مجلس تا 7 اسفندماه بنا شد تا رسیدگی به این پرونده‌ها به بعد از برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی موکول شود.

انتهای پیام/

http://fna.ir/MTFN1T

منبع: سیاسی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان