۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین به نتیجه رسیدن برجام در آستانه انتخابات، از سوی غربی‌ها کاملا مهندسی شده بود
کد خبر: ۱۳۱۲۴۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

نماینده ولی فقیه در استان:

به نتیجه رسیدن برجام در آستانه انتخابات، از سوی غربی‌ها کاملا مهندسی شده بود

نماینده ولی فقیه در استان گفت: این‌که برجام در آستانه انتخابات به نتیجه می‌رسد، کاملاً مهندسی شده بود و امریکایی‌ها در این قصه در پی تقویت همسویانشان برای ورود به مجلس هستند.

به نتیجه رسیدن برجام در آستانه انتخابات، از سوی غربی‌ها کاملا مهندسی شده بود
به گزارش سرویس سیاسی  صبح قزوین ، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در مراسمی که به مناسبت میلاد امام حسن عسکری (ع) در مسجد امام خمینی (ره) شریفیه برگزار شد، با بیان این‌که قصه موسی (ع) و فرعون چراغ هدایت ایمان آورندگان است، اظهار کرد: مطالعه داستان‌های قرآنی در روزگار ما به اندازه دوران پیامبر (ص) کاربرد دارد و تکلیف ما را در بسیاری از مسائل روشن می‌کند.
وی به داستان موسی (ع) و فرعون اشاره و تصریح کرد: فرعون تلاش می‌کرد به موسی (ع) بگوید که تو رعیت من هستی و من با تو تقابل ندارم اما موسی (ع) با معرفی «رب» به عنوان پروردگار خود، هرگز با او کنار نیامد.
امام‌جمعه قزوین با بیان این‌که یکی از برجسته‌ترین کارهای حضرت امام حسن عسکری (ع) زمینه‌سازی عصر غیبت بوده، اظهار کرد: زمینه‌سازی امام حسن عسکری (ع) برای عصر غیبت به این خاطر بوده که مردم در مسیر و خط پیامبر (ص) و ائمه اطهار (ع) بمانند و از مسیر حق خارج نشوند و امروز هم باید مراقب باشیم از مسیر انقلاب و رهبری خارج نشویم تا استکبار بر ما مسلط نشود.
نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین یادآور شد: امریکا، انگلیس و اسرائیل و برخی دیگر از کشورها، با ایجاد فرقه بهائیت، وهابیت و تفکر ملی‌گرایی و ناسیونالیسم در پی ضربه به اتحاد مسلمانان بودند و از آن جایی که به اهداف خود دست پیدا نکردند، داعش را به عنوان پدیده جدید به وجود آوردند.وی بیان کرد: داعش به دلیل نبود ولایت و رهبری در کشورهای اسلامی تا حدودی به آن کشورها رخنه و به اتحاد آن‌ها ضربه وارد کرد، اما به دلیل راهنمایی‌های رهبر انقلاب اسلامی ایران و ورود سربازان ایشان به این ماجرا، کشورهای اسلامی از سقوط نجات پیدا کردند.
امام‌جمعه قزوین با تأکید بر این‌که برجام نقاط ضعف و قوتی داشته، یادآور شد: در قصه برجام هر کجا که با قدرت پیش رفتیم و امتیاز گرفتیم به واسطه رهنمودهای رهبری بود و هر کجا که باختیم و ضرر کردیم مربوط به بی‌احتیاطی و انجام عجولانه کارها بود.
وی اظهار کرد: این‌که برجام در آستانه انتخابات به نتیجه می‌رسد، کاملاً مهندسی شده بود و امریکایی‌ها در این قصه در پی تقویت همسویانشان برای ورود به مجلس هستند و در آستانه انتخابات با رفع برخی از مشکلات اقتصادی، همان کاری را می‌خواهند انجام دهند که معاویه در مقابل امام علی (ع) انجام می‌داد.
نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین تأکید کرد: مردم ما تربیت شده مکتب اباعبدالله الحسین (ع) هستند و این حیله و نیرنگ امریکایی‌ها کاملاً برای آن‌ها روشن است و هرگز وسوسه شیطان بزرگ و سیاست‌های همپیمانانش نخواهند شد.
وی با بیان این‌که مردم شریفیه مردمی متدین هستند، افزود: این منطقه همواره عالم پرور بوده و هم‌اکنون بسیاری از علمای این خطه در قم زندگی می‌کنند و مشغول خدمت به نظام هستند.
انتهای پیام/2002

منبع: روابط عمومی دفتر امام جمعه قزوین

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان