۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین " دختر شینا" تیزر برتر جشنواره عمار شد/ "عمار" در بحث شبکه‌سازی بین هنرمندان موفق عمل کرده است
کد خبر: ۱۳۰۰۷۶ نویسنده: باقر مفیدی کیا تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۰/۲۷ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

کارگردان تیزر تبلیغاتی" دختر شینا" در مصاحبه با صبح قزوین:

" دختر شینا" تیزر برتر جشنواره عمار شد/ "عمار" در بحث شبکه‌سازی بین هنرمندان موفق عمل کرده است

کارگردان تیزر تبلیغاتی" دختر شینا" با اشاره به اینکه جشنواره عمار در بحث شبکه سازی بین هنرمندان موفق عمل کرده است، گفت: " دختر شینا" تیزر برتر جشنواره عمار شد.

" دختر شینا" تیزر برتر جشنواره عمار شد/ "عمار" در بحث شبکه‌سازی بین هنرمندان موفق عمل کرده است
باقر مفیدی کیا، کارگردان تیزر تبلیغاتی" دختر شینا" در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین ، اظهار کرد: در ششمین دوره جشنواره عمار با ارائه تیزر سینمایی "دختر شینا" حضور پیدا کردیم.
وی در ادامه افزود: در تیزر تبلیغاتی" دختر شینا" برای اولین بار بود که برای تبلیغ یک کتاب، قسمتی از داستان آن به صورت سینمایی با حضور بازیگران حرفه‌ای به مدت 6 دقیقه تهیه شد.
این انیمیشن ساز ادامه داد: این کار به صورت دراماتیک ساخته شد و از شبکه‌های مختلف سیما به نمایش درآمد و برای ششمین دوره جشنواره عمار از سوی تهیه کننده این تیزر شرکت داده شد.
وی با بیان اینکه تیزر تبلیغاتی" دختر شینا" در ششمین جشنواره عمار به عنوان تیزر برتر برگزیده شد، اذعان کرد: همچنین خودم نیز به واسطه مجموعه کارها مورد تقدیر ویژه قرار گرفتم و دستکش ویژه طرح "عصمت" را که سال گذشته به آقای ده نمکی تقدیم شده بود به من تعلق گرفت.
مفیدی کیا یادآور شد: مجمع ناشران انقلاب اسلامی هرساله مسابقات کتابخوانی را برگزار می‌کند که سال گذشته کتاب "من زنده‌ام"، سپس کتاب خانواده که مجموعه بیانات رهبری بود و امسال نیز کتاب " دختر شینا" را به مسابقه گذاشتند که با همکاری دوستان تیزری سینمایی برای تبلیغ این کتاب ساخته شد.
وی در مقایسه ششمین دوره جشنواره عمار با دوره‌های گذشته ابراز کرد: جشنواره عمار در مسیر پیشرفت خود قرار گرفته است و هرساله بر کمیت و کیفیت آن افزوده می‌شود.
کلیپ" ما ایستاده‌ایم 2" برای سال آینده آماده می‌شود
کارگردان تیزر تبلیغاتی" دختر شینا" اضافه کرد: وجود جشنواره‌های مردمی چون عمار برای تقویت و هم‌افزایی بین نیروهای ارزشی و انقلابی بسیار مفید است؛ اما اگر در همین شرایط محصور شود آسیب‌هایی را به همراه خواهد داشت.
وی تاکید کرد: جشنواره عمار باید علاوه بر هم افزایی با پیدا کردن مخاطب خود بیشتر به سوی مردمی شدن پیش برود.
مفیدی کیا با اشاره به اینکه جشنواره عمار در بحث شبکه سازی بین هنرمندان موفق عمل کرده است، گفت: این جشنواره با تجمیع کردن کل آثار هنرمندان از اقصی نقاط کشور زمینه ایجاد یک شبکه قوی بین هنرمندان را فراهم کرده است.
وی افزود: اگر بدنه دوستان هنرمند در شهرستان‌ها بتوانند با ارائه کارهای خود به این شبکه پیوند بخورند، مثمرثمر خواهد بود زیرا مخاطبان این جشنواره در بین مردم زیاد است.
این انیمیشن ساز درباره کارهای در دست انجام خود عنوان کرد: هم‌اکنون در حال آماده کردن کلیپ" ما ایستاده‌ایم 2" هستیم که مدت 2 سال ساخت آن زمان برده و در این ایام مراحل پایانی خود را پشت سر می‌گذراند.
وی ادامه داد: زمانی که پخش کلیپ " ایستاده‌ایم 1" با استقبال ساخته شد تصمیم به تهیه کلیپ دوم این مجموعه گرفتیم که موضوع آن درباره سقوط هواپیمای ایرباس کشورمان در خلیج فارس است که برای سال آینده آماده خواهد شد.
کارگردان تیزر تبلیغاتی" دختر شینا" بیان کرد: همچنین به عنوان یکی از اعضای تیم نویسندگان فیلمنامه یک فیلم سینمانی انیمیشن همکاری دارم.
وی درباره فضای استان برای ارائه آثار ارزشی گفت: معتقدم هنرمندان ارزشمند در استان قزوین زیاد است و توان اثبات خود را به کل کشور دارند.
مفیدی کیا اذعان کرد: البته برای کار سینمایی به واسطه متمرکز بودن در مرکز کشور انجام فعالیت‌ها در این حوزه با امکانات بهتری انجام می‌شود.
این انیمیشن ساز در پایان تصریح کرد: اما ساخت فیلم کوتاه، مستند و کارهای تلویزیونی فقط در پایتخت متمرکز نیست و شهرستان‌ها با حضور نیروهای هنرمند توان ارائه بهترین کارها را در سطح کشور و جهانی دارند.
انتهای پیام/2002







دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان