۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین گواردیولا;به انگلیس می‌روم اما با تیمی توافق نکردم/همه موفقیت‌ها را برای زیدان آرزو نمی‌کنم
کد خبر: ۱۲۶۵۴۴ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۰/۱۵ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

گواردیولا;به انگلیس می‌روم اما با تیمی توافق نکردم/همه موفقیت‌ها را برای زیدان آرزو نمی‌کنم

سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ گفت: با هیچ باشگاهی توافق نکرده‌ام اما خواهان تمرین دادن در انگلیس هستم ضمن آنکه همه موفقیت‌ها را برای زیدان آرزو نمی‌کنم.

گواردیولا;به انگلیس می‌روم اما با تیمی توافق نکردم/همه موفقیت‌ها را برای زیدان آرزو نمی‌کنم

به گزارش خبرگزاری صبح قزوین پپ گواردیولا امروز (سه‌شنبه) قبل از ترک مونیخ و انجام سفر به دوحه قطر(فردا) به منظور برپایی اردوی 6 روزه تیمش، در کنفرانس خبری شرکت کرد و در مورد برخی موارد اینچنین پاسخ گفت:

 

*با هیچ باشگاهی توافق نکرده‌ام

سرمربی بایرن که پایان فصل به همکاری 3 ساله‌اش با مونیخی‌ها خاتمه می‌دهد و کارلو آنچلوتی، جانشین وی خواهد شد، در نخستین سئوال به پرسش یکی از خبرنگاران در مورد تیم آینده‌اش پاسخ گفت.

بعد از آنکه بیشتر رسانه‌های اروپایی، وی را مربی فصل آینده منچسترسیتی معرفی کردند، وی با رد این اخبار اظهارداشت:‌هروقت که تیمی و قراردادی جدید منعقد کنم، حتما آن را رسانه‌ای خواهم کرد. در شرایط کنونی نمی‌توانم هیچ چیزی جز این بگویم. هنوز نسبت به تیمی متعهد نشده‌ام.

 

*چالشی جدید

وی افزود: من به چالش کاری جدیدی نیاز دارم. بسیار از کارل هاینس رومینیگه، معاون بایرن تشکر می‌کنم. می‌دانم که بایرن می‌خواست مرا حفظ کند. اما اکنون در مرحله‌ای هستم که در دوران مربیگری‌ام، به چالشی جدید نیاز دارم.

 

*حضور در فوتبال انگلیس

مربی کاتالانی‌ در مورد مقصد آینده‌اش بیان کرد: می‌خواهم در انگلیس و لیگ برتر تمرین دهم. این تنها دلیلی است که چرا قراردادم را اینجا با مونیخ تمدید نکردم.

 

*درخشش بازیکنان

مربی 44 ساله در مورد بازیکنانش نیز اینگونه عنوان کرد: هنوز با خیلی از بازیکنان حرف‌ نزده‌ام. اما شنیدم که توماس مولر گفته فرقی ندارد مربی، چه کسی باشد چون ما می‌خواهیم همه عناوین را بگیریم. واقعا از این بابت خوشحالم چون آنها واقعا بازیکنان حرفه‌ای  فوق‌العاده بزرگی هستند و شکی ندارم که  بالاترین توان خود را به خاطر نام خویش و باشگاه خرج خواهند کرد.

*فتح اروپا

پپ در مورد فتح لیگ قهرمانان اروپا نیز حرف زد.وی گفت:‌این که برخی می‌گویند بدون لیگ قهرمانان اروپا دوران حضورم در اینجا کامل نخواهد شد،‌ را متوجه نمی‌شوم. اما برنده شدن در لیگ قهرمانان اروپا کار راحتی نیست. برای من مهم‌ترین چیز این است که به بازیکنانم کمک کنم که بهتر کار کنند.  اما در سه دوره رفت بوندس‌لیگا اگر شما جای من باشید و تنها یک باخت داشته باشید، نتیجه‌ای فوق‌العاده است. فقط می‌خواهم بخش کوچکی در تاریخ این باشگاه باشم.

 

*خداحافظی

وی در ارتباط با موضوع وداعش با مونیخی‌ها همچنین عنوان کرد: دوست دارم با شهرهای جدید و رستوران‌های تازه آشنا شوم. همینطور مردمان و ورزشگاه‌های جدیدی را ببینم.

*آنچلوتی

گواردیولا همچنین در مورد کارلو آنچلوتی که قراراست بعد از وی عهده‌دار مونیخی‌ها خواهد شد، نیز نظر داد: به باشگاه و کارلو آنچلوتی تبریک می‌گویم. فکر می‌کنم این یک تصمیم کامل بود.برای کارلو بهترین‌ها را آرزو می‌کنم. تلاش خواهم کرد بهترین تیم ممکن را تحویل او بدهم. یکسری مربیان می آیند و می‌روند. اما برای این باشگاه، مهم‌ترین چیز، ثبات است. این کادر بازیکن با یوپ هاینکس برنده شد. با ما هم برنده شده و با کارلو آنچلوتی هم برنده خواهد بود.او انسانی با هوش است. فکر می‌کنم همه چیز برای بایرن با او خوب پیش خواهد رفت.

*تصمیم گیری

وی در مورد تصمیم ترک مونیخ توضیح داد: از ابتدای فصل به کارل هاینس رومینیگه گفتم بهترین راه ممکن است این شود که امسال آخرین فصل همکاری باشد. بعد قرارشد که در این مورد در آینده صحبت کنم. اما می‌خواستم به باشگاه فرصت کافی دهم دنبال مربی جدیدی بگردد.از این رو در سپتامبر، اکتبر بازهم صحبت کردیم. اما در کریسمس تصمیم گرفته شد.

*تعریف از گوتسه

در این کنفرانس خبری گواردیولا از ماریو گوتسه نیز تعریف کرد. او اظهار داشت: از نظر من ماریو بازیکن فوق‌العاده‌‌ای است. تا جایی که امکانش باشد، می‌خواهم به او کمک کنم. نظر من در مورد او به عنوان بازیکن و یک انسان خیلی خوب است. امیدوارم او مثل همه بازیکنان هر چه سریع‌تر به تیم بازگردد .

*زیدان

گواردیولا همچنین در مورد استخدام زین‌الدین زیدان به عنوان سرمربی جدید رئال مادرید نیز نظرش را اینچنین بیان کرد:برای زیزو بهترین‌ها را آرزو می‌کنم. او همه چیز در مورد فوتبال، طرز برخورد در رختکن و رسانه‌ها می‌داند. البته به شوخی می‌گویم همه موفقیت‌ها را برایش آرزو نمی‌کنم چون یک هوادار بارسا هستم.

*نقش پول

وی در آخرین بخش مصاحبه‌اش، در مورد این که آیا در تصمیم برای رفتن به انگلیس، پول نقش داشته نیز عنوان کرد:من می‌خواهم جو آنجا را تجربه کنم. ورزشگاه‌هایش را ببینیم. اما چرا انگلیس، چون در شرایط کنونی حس من برای رفتن به آنجا است. اکنون این امکان را دارم که به آنجا بروم و این حس را دارم که اکنون بهترین زمان ممکن برایم است.

 

انتهای پیام/آ

 

http://fna.ir/P4JYN6

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان