۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین نهم دی‌ماه تصویری واقعی از سد نفوذناپذیری نظام درمقابل دشمن بود
کد خبر: ۱۲۴۷۴۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۰/۹ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج):

نهم دی‌ماه تصویری واقعی از سد نفوذناپذیری نظام درمقابل دشمن بود

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) گفت: نهم دی مقابله عاشوراییان با عاشورا ستیزان بود و یوم الله نهم دی تصویر واقعی اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی و تصویری از سد نفوذ مقابل دشمن بود.

نهم دی‌ماه تصویری واقعی از سد نفوذناپذیری نظام درمقابل دشمن بود
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ، مراسم حماسه بصیرت سالروز حماسه 9 دی با حضور مدیر حوزه علمیه قزوین، طلاب، اساتید و مدیران مدارس علمیه قزوین و با حضور فرمانده سپاه استان قزوین در مسجد شیخ الاسلام برگزار شد.
در این مراسم سردار محمد شاهرخی، فرمانده سپاه استان قزوین روز حماسه 9 دی را به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی روزی ماندگار دانست و گفت: حماسه شکوهمند یوم الله نهم دی مظهر نفوذ ناپذیری ملت ایران در برابر استکبار جهانی وفتنه آمریکایی و روز بصیرت و میثاق ملت ایران با ولایت است.
وی تصریح کرد: حماسه ملت ایران در 9 دی این پیام را برای همه دشمنان و ایادی استکبار جهانی نشان داد که ملت ایران راه خود راشناخته و هرگونه نفوذ و توطئه علیه ملت ایران و آرمان‌های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی و شهدا را تا پای جان حفظ کرده و همیشه پشتیبان ولایت است..
این مسئول خاطرنشان کرد: پیام نهم دی در هشت سال دفاع مقدس از سوی ملت ایران با این بود که دشمنان نمی‌توانند با بر نامه‌های خود بر این کشور تسلط پیدا نمایند و این را ملت ایران به خوبی در روز 9 دی نه تنها در این استان بلکه در سراسر کشور با حضور میلیونی خود پاسخ دندان شکنی به آنها دادند.
وی ادامه داد: نهم دی مقابله عاشوراییان با عاشورا ستیزان بود و یوم الله نهم دی تصویر واقعی اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی و تصویری از سد نفوذ مقابل دشمن بود.
فرمانده سپاه استان عنوان کرد: حضور میلیونی این حماسه بزرگ 9 دی بساط فتنه گران و آشوب طلبان و دشمنان را در هم پیچید و عظمت واقتدار ملی مردم و نظام را به منصه ظهور رساند.
وی به توطئه‌های دشمنان علیه این انقلاب برامده از خون شهدا اشاره کرد و گفت: ملت همیشه بصیر و ولایت مدار ایران اسلامی از فتنه پیچیده و خطرناک سال 88 سربلند خارج شدند، اما هوشیار باشید که فتنه و توطئه در مسیر انقلاب تمامی نداشته و تا وقتی که سایه ولایت فقیه و دین مبین اسلامی جلو می‌رود دشمن برای آن توطئه خواهد کرد.
سردار شاهرخی تصریح کرد: امروز دشمن با شیوه‌های مختلف علیه موازین و آرمان‌های این انقلاب در حال توطئه چینی است که اصل دشمن شناسی در این برهه بسیار ضروری و مهم می‌باشد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان