۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین فرهنگیان به عنوان مشاور امین استاندار هستند
کد خبر: ۱۱۵۵۴۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۹/۵ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

همتی:

فرهنگیان به عنوان مشاور امین استاندار هستند

استاندار قزوین گفت: فرهنگیان به عنوان مشاور امین استاندار هستند، تکریم مدیران کار بسیار خوبی است.

فرهنگیان به عنوان مشاور امین استاندار هستند
به گزارش سرویس اجتماعی  صبح قزوین ، همتی استاندار قزوین در این دیدار صمیمانه گفت: خوشحالم که در جمع نمایندگان آموزش و پرورش استان قزوین هستم، چرا که ویژگیهای خوبی در چهره تک تک شما حس می کنم.
وی افزود: شما در جایگاه مهمی قرار دارید شما با تمام خانواده ها در ارتباط هستید و افکار و رفتار از طریق شما و سایر همکارانتان وارد خانواده ها می شود، انتظار می رود فرزندان خانواده ها ، فردی متخصص، متعهد، صالح و مؤثر و مفید برای جامعه تربیت شوند.
استاندار قزوین خاطر نشان کرد: باید تلاش کنیم کیفیت را بالا ببریم و در ارتقاء بیشتر و مطلوب شاخص های تعلیم و تربیت سعی و اهتمام داشته باشیم، باید تلاش ها را بیشتر کنیم و سعی داشته باشیم تا طرح های جدید اجرا و محقق گردد.
دکتر همتی تصریح کرد: تعلیم و تربیت باید زیربنای توسعه باشد، باید به آخرین یافته های علمی در حوزه تعلیم و تربیت دست یافت و نوآوری داشته باشیم، افراد تحول گرا شناسایی و تشویق شوند تا رشد حاصل شود.
استاندار قزوین اضافه کرد: مدیران تحول گرا باید تقویت شوند تا جامعه را دگرگون نمایند، در آموزش و پرورش نیاز به تحول گرایی است، انتظار می رود با توجه به اینکه منبع عظیم فکری جامعه استان را معلمان و فرهنگیان تشکیل می دهند، لذا باید در زمینه های مختلف ایده های نو و جدید ارائه بدهند تا زمینه رشد استان فراهم شود.
ایشان اظهار کرد: سعی کنیم در جامعه رفتار تعادلی را ترویج کنیم، این مشی دولت تدبیر و امید است، با تندوری به هیج نتیجه نخواهیم رسید، بلکه با مشورت ، اخلاق و منطق می توانیم منشاء تحول در استان باشیم، باید بسیار محکم و با قوت از نظام و دولت پشتیبانی کنیم و منطق و اهداف درست دولت را در جامعه اشاعه دهیم و پیشبرد آنها بکوشیم.
دکتر همتی در ادامه بیان نمود: فرهنگیان به عنوان مشاور امین استاندار هستند، تکریم مدیران کار بسیار خوبی است که آقای قاسمی انجام داده اند، دشمنی را باید با دوستی پاسخ داد، احترام و تکریم به دیگران و داشتن اخلاق خوب باعث جذب انسان های فرهیخته خواهد شد که به دولت کمک خواهند کرد، مردم سرنوشت شان را به ما سپرده اند.
استاندار قزوین در پایان تأکید کرد: باید با اخلاص و نیت الهی با مردم ارتباط داشته باشیم و سعی شود از اعتدال به تدبیر و امید ختم شود، باید اعتماد مردم به دولت بیش از پیش افزایش یابد و این در گرو رفتار مسئولین است، باید با رفتار درست و منطقی قلب مردم را تسخیر کرد.


انتهای پیام/7008

منبع: آموزش و پرورش قزوین

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان