۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین ۶۰ نفر در کارگاه آموزشی جشنواره جابربن حیان شرکت کردند
کد خبر: ۱۱۵۵۴۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۹/۵ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

معاون آموزشی ابتدایی استان:

۶۰ نفر در کارگاه آموزشی جشنواره جابربن حیان شرکت کردند

معاون آموزشی ابتدایی قزوین گفت: در این کارگاه ۶۰ نفر از مجریان طرح جابر بن حیان با حضور در مرکزگروه های آموزشی ابتدایی استان قزوین شرکت کردند

۶۰ نفر در کارگاه آموزشی جشنواره جابربن حیان شرکت کردند
به گزارش سرویس اجتماعی  صبح قزوین ، رضا طاهرخانی معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: کارگاه آموزشی استانی یک روزه جشنواره جابربن حیان با حضور موسوی دبیر علمی پروژه های علمی دانش آموزی وزارت آموزش و پرورش در قزوین تشکیل شد.
وی افزود: در این کارگاه 60 نفر از مجریان طرح جابر بن حیان با حضور در مرکزگروه های آموزشی ابتدایی استان قزوین شرکت نمودند.
معاون آموزش ابتدایی استان خاطر نشان کرد: این کارگاه آموزشی با حضور فعال و با نشاط نماینده معلمان و مدیران واحدهای آموزشی مناطق 14گانه استان تشکیل گردید.
رضا طاهرخانی تصریح کرد: تشکیل کارگاه های آموزشی به منظور رسیدن به کیفیت بخشی به امر یاددهی-یادگیری است و پرورش روحیه خلاقیت، پرسشگری و مسئولیت پذیری دانش آموزان از اهداف طرح جابربن حیان می باشد
موسوی دبیر علمی پروژه های علمی دانش آموزی وزارت آموزش و پرورش نیز در طی سخنانی عناصر یک پروژه علمی را که دفترکارنما، تابلوی نمایش، گزارش کتبی و مواد و وسایل آزمایشگاهی می باشد را به تفصیل برای همکاران شرح دادند.
در ادامه شرکت کنندگان کارگاه آموزشی در گروه های 5 نفری تقسیم و به انجام فعالیت های عملی پرداختند.


انتهای پیام/7008

منبع: آموزش و پرورش قزوین

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان