۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین هدف از برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی، نمایش توانمندی‌های بخش خصوصی است
کد خبر: ۱۱۵۵۲۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۹/۴ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین:

هدف از برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی، نمایش توانمندی‌های بخش خصوصی است

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین گفت: هدف اصلی و ویژه برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی در سطح استان نمایش توانمندی‌های بخش خصوصی و ظرفیت‌های موجود استان است.

هدف از برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی، نمایش توانمندی‌های بخش خصوصی است
به گزارش خبرنگار اقتصادی صبح قزوین ، عصر روز گذشته مراسم افتتاح چهارمین نمایشگاه تخصصی صنایع برق، الکترونیک و مخابرات با حضور جمعی از مسئولین استانی در سالن همایش شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی قزوین برگزار شد.

هادی نیک‌فطرت مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین در این همایش با بیان اینکه این نمایشگاه با تلاش بخش خصوصی برپا شده، گفت: برگزاری نمایشگاه تخصصی در استان قزوین به دلیل نزدیکی به پایتخت با سختی‌هایی روبرو است، چراکه همیشه این نگاه وجود داشته که در تهران نمایشگاه‌های تخصصی بهتر با آمار بازدیدکنندگان بیشتری برگزار می‌شود.

وی افزود: هدف اصلی و ویژه برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی در سطح استان نمایش توانمندی‌های بخش خصوصی و ظرفیت‌های موجود استان است.

این مسئول ادامه داد: سال 89 نمایشگاه بین‌المللی قزوین با مساحت یک و نیم هکتار در 2 سالن نمایشگاهی و اعتبار 10 میلیارد تومانی با هدف تحقق چشم انداز ترسیم شده در بحث صادرات غیرنفتی تاسیس شد.

نیک‌فطرت با بیان اینکه از سال 89 تاکنون روند رو به رشدی در برگزاری نمایشگاه‌های مختلف داشته‌ایم، بیان کرد: برگزاری نمایشگاه‌هایی با عناوین متفاوت در سال 94 به میزان 20 درصد رشد داشته است.

وی اضافه کرد: امسال 53 عنوان نمایشگاهی را برگزار خواهیم کرد که بیش از 60 درصد از این نمایشگاه‌ها تخصصی است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین در خاتمه ضمن تشکر از مشارکت‌کنندگان در برپایی این نمایشگاه حمایت مسئولین را در فراهم آمدن زمینه‌ای برای احیای صنعت استان و پیشرفت بازرگانی حائز اهمیت دانست.
انتهای پیام/9003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان