۰۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۲۸ سه شنبه

صبح قزوین ۲۱۹ اُمین فروشگاه زنجیره‌ای رفاه کشور در شهر محمدیه راه‌اندازی شد
کد خبر: ۱۱۵۵۱۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۹/۳ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فروشگاه‌های زنجیره‌ای کشور:

۲۱۹ اُمین فروشگاه زنجیره‌ای رفاه کشور در شهر محمدیه راه‌اندازی شد

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فروشگاه‌های زنجیره‌ای کشور گفت: ۲۱۹ اُمین فروشگاه زنجیره‌ای رفاه کشور در شهر محمدیه به شیوه نسل جدید راه‌اندازی شد.

۲۱۹ اُمین فروشگاه زنجیره‌ای رفاه کشور در شهر محمدیه راه‌اندازی شد
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، به مناسبت هفته بسیج فروشگاه زنجیره‌ای رفاه شهر محمدیه با حضور محمد جعفری‌فر معاون برنامه ریزی و توسعه شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای کشور، علی گرشاسبی مدیر فروشگاه‌های زنجیره‌ای استان، غلامرضا حسن پور فرماندار شهرستان البرز، امام جمعه و مدیریت شهری محمدیه افتتاح شد.
این فروشگاه با همکاری شورا و شهرداری محمدیه و شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای کشور ساخته شده است.
در این مراسم محمدجعفری فر، معاون برنامه‌ریزی و توسعه فروشگاه‌های زنجیره‌ای کشور با بیان اینکه فروشگاه زنجیره‌ای رفاه قدیمی ترین فروشگاه در کشور است، گفت: فروشگاه زنجیره‌ا‌ی شهر محمدیه دویست و نوزدهمین فروشگاه در کشور است که با همکاری شورا و شهرداری در این شهر افتتاح شد.
وی خدمت به مردم را از اهداف بزرگ و مهم شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای کشور برشمرد و ادامه داد: ما هم مانند دیگر شرکت‌ها یک نهاد اقتصادی هستیم و این افتخار را داریم که بالاترین تخفیف را برای مشتریان خود درنظر گرفته‌ایم.
این مسئول با بیان اینکه در فروشگاه‌های رفاه سبد کالای مردم بالای 15 درصد تخفیف به آنها ارائه می‌شود، اذعان کرد: البته برخی از محصولات بهداشتی این فروشگاه‌ها تا 45 درصد تخفیف هم به مردم ارائه می‌شوند.
وی تصریح کرد: مدیرعامل فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه در پیشنهادی به رئیس جمهور اعلام کرده است که در بحث ارائه یارانه‌ها به مردم می‌توانند از طرح سبد غذایی ارتقا یافته ما استفاده کنند زیرا در این صورت قدرت خرید مردم تا 20 درصد افزایش می‌یابد.
معاون برنامه ریزی و توسعه فروشگاه‌های زنجیره‌ای کشور ابراز کرد: هدف ما بهره مندی مردم از تخفیفات مناسب است هم اکنون حاشیه سود ما بسیار جزئی بوده و کمتر از 5 درصد است.
وی در پایان گفت: در طرحی جدید مدیریت فروشگاه‌های رفاه اقدام به راه اندازی نسل جدید این فروشگاه‌ها در سراسر کشور کرده است که افتتاح این فروشگاه در محمدیه با قابلیت‌های نسل جدید ایجاد شده که علاوه بر تغییرات دکوراسیون در خدمات دهی نیز شرایط جدیدی را در نظر گرفته‌ایم.

هزینه کردن 3 میلیارد ریالی شهرداری محمدیه برا راه‌اندازی فروشگاه رفاه

در ادامه این مراسم حسین بهزادپور، شهردار محمدیه با تبریک هفته بسیج گفت: با توجه به افزایش ساخت و سازها در شهر محمدیه طی چند سال گذشته هم اکنون زمان آن رسیده که کیفیت خدمات این شهر توسعه پیدا کند.


وی در ادامه افزود: مردم شهر محمدیه از حداقل دریافت خدمات بهره‌مند هستند و مسئولین برای فراهم کردن این امکانات باید مساعدت بیشتری داشته باشند، خدماتی چون بیمارستان، مراکز خرید، درمانگاه، مراکز تفریحی از نیازهای اصلی این شهر است.
شهردارمحمدیه با اشاره به تراکم جمعیتی در این شهر اذعان کرد: با توجه به افزایش تراکم جمعیتی در شهر محمدیه باید برنامه ریزی لازم برای آن در نظر گرفته شود، امروز خدمات شهرستان البرز برای شهروندان ما کفایت نمی‌کند.
وی ادامه داد: امروز وجود یک بیمارستان برای مردم بخش محمدیه که شامل شهرهای شریفیه، بیدستان، محمدیه مهرگان و دوازده روستای این بخش هستند، جزء ضروریات است.
بهزادپور در ادامه به تقسیم بودجه ملی و دولتی اشاره کرد و گفت: متاسفانه تقسیم بودجه ملی، دولتی و استانی برای این منطقه متوازن نیست و باید توجه بیشتری در این باره از سوی متولیان وجود داشته باشد.
وی افزود: شهرداری براساس منابع خود در تلاش است که ارائه خدمات خود را برای افزایش کیفیت زندگی مردم افزایش دهد. 
این مسئول اذعان کرد: جهت رفاه حال بیشتر شهروندان وارائه خدمات پروژه‌های مهمی را در دست اجرا داریم که شامل پارک ده هکتاری، پارک 20 هکتاری در مهرگان، ساخت دارالقرآن، 2 پروژه مشارکتی تجاری، توسعه معابرشهری و فروشگاه رفاه که امروز به بهره برداری رسید.
وی بیان کرد: خدمات دیگری چون بهبود و توسعه حمل و نقل عمومی اتوبوس و تاکسی، ساخت بیمارستان، افزایش کیفیت وضع روشنایی شهر و معابر، استقرار ادارات خدمات رسان و خدمات بانکی از خواسته‌های مردم محمدیه است اما در حیطه وظایف شورا و شهرداری نیست.
بهزاد پور در پایان بیان کرد: شهرداری در نوسازی و بازسازی سوله برای دایر کردن فروشگاه زنجیره ای در این شهر بیش از 3 میلیارد ریال هزینه کرده است و آن را به صورت اجاره جهت رفاه حال شهروندان و خرید کالاهای اساسی خود در اختیار شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای قرارداده است.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان