۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین همکاریهای ۲ جانبه بین بخش دولتی دامپزشکی قزوین با بخش خصوصی
کد خبر: ۱۱۵۴۹۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۹/۳ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

ارائه خدمات

همکاریهای ۲ جانبه بین بخش دولتی دامپزشکی قزوین با بخش خصوصی

تعامل بخش خصوصی و دولتی نقش به سزایی در ارائه خدمات به بهره برداران دارد.

همکاریهای ۲ جانبه بین بخش دولتی دامپزشکی قزوین با بخش خصوصی
به گزارش سرویس اجتماعی  صبح قزوین ، رئیس اداره دامپزشکی شهرستان قزوین گفت: جلسات مشترکی با حضور مسئولین فنی داروخانه های دامپزشکی و دامپزشکانی که دارای پروانه اشتغال به امور درمانی در سطح شهرستان قزوین هستند در محل اداره دامپزشکی برگزار شد.
همکاران بخش خصوصی با عنوان این نکته که همواره افزایش ارتباط بین بخش دولتی و خصوصی توانسته است باعث افزایش سطح تاثیرگذاری هر دوبخش شود، به ارائه نظرات و دیدگاه های خود جهت رفع نواقص و ارتقاء سطح ارتباط بین بخش دولتی و خصوصی پرداختند.
دکتر عیسی غیاث با اعلام این خبر افزود: در مجموع نتایج بسیار خوبی از این نشستها حاصل گردید که مهمترین آنها مستندسازی اطلاعات مربوط به بیماری های دامی و گزارش دهی بیماری های گروه یک(بیماریهایی که می بایست در صورت مشاهده در اسرع وقت به بخش دولتی گزارش شود).
همچنین در جلسه مشترک با مسئولین فنی داروخانه های دامپزشکی بر ممنوعیت فروش دارو بدون نسخه که تاثیر بسزایی در کاهش مصرف آنتی بیوتیک خواهد داشت ،تاکید گزدید و مقرر شد کلیه داروهای تاریخ گذشته و غیر قابل مصرف در اسرع وقت توسط مسئولین فنی تحویل اداره دامپزشکی گردد ودر صورت کشف این اقلام در داروخانه ها توسط کارشناسان دامپزشکی مراتب از طریق مراجع قضایی پیگیری خواهد شد.
دکتر یزدی در پایان اظهار داشت: این اداره در نظر دارد با کلیه شاغلین حرفه دامپزشکی نیز جلساتی از این دست داشته باشد تا نسبت به رفع نواقص و افزایش بهره­وری هر دو بخش دولتی و خصوصی اقدام نماید.


انتهای پیام/7008

منبع: دامپزشکی قزوین

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان