۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین همایش فرهنگی ـ بصیرتی حوزه ی مقاومت بسیج شهید صیاد شیرازی در صداوسیمای مرکز قزوین برگزار شد
کد خبر: ۱۱۵۴۸۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۹/۳ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

به مناسبت هفته ی بسیج

همایش فرهنگی ـ بصیرتی حوزه ی مقاومت بسیج شهید صیاد شیرازی در صداوسیمای مرکز قزوین برگزار شد

به مناسبت هفته ی بسیج همایش فرهنگی ـ بصیرتی حوزه ی مقاومت بسیج شهید صیاد شیرازی در صداوسیمای مرکز قزوین برگزار شد.

همایش فرهنگی ـ بصیرتی حوزه ی مقاومت بسیج شهید صیاد شیرازی در صداوسیمای مرکز قزوین برگزار شد
به گزارش سرویس اجتماعی  صبح قزوین ، دراین همایش حجت الاسلام عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین بسیج را دیده بان انقلاب اسلامی برای صیانت از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب دانست و گفت: بسیج در هر شرایطی همواره به عنوان نیرویی خالص، انقلابی و مکتبی در صحنه‌های دفاع از دین و میهن حضور داشته است.
نماینده ولی فقیه در استان در بخش دیگری از سخنانش با تفسیر خطبه 41 نهج البلاغه راستی و درستی را مهمترین و ارزشمندترین ویژگی بسیجیان دانست و ابراز امیدواری کرد آحاد جامعه این خصیصه ی اخلاقی را همواره مد نظر داشته باشند.
سردار شاهرخی فرمانده ی سپاه صاحب الأمر استان هم در سخنانی با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر ضرورت هوشیاری در برابر نفوذ دشمنان گفت: آمریکا در هر شرایطی همواره به عنوان دشمن انقلاب اسلامی از هیچ تلاشی برای براندازی و ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی فروگذار نکرده است.
فرمانده سپاه صاحب الأمر استان در ادامه به نقش رسانه در برابر توطئه‌های دشمنان اشاره و تصریح کرد: رسالت صداوسیما در اطلاع رسانی به مردم، آگاه سازی مردم و ترویج گفتمان رهبر معظم انقلاب اسلامی در جامعه بسیار سنگین، خطیر و بی بدیل است.
سردار شاهرخی در پایان از مدیران و برنامه سازان صداوسیما خواست در برنامه های خود مسئولان را برای پاسخگویی به مردم دعوت و مطالبات مردم از مسئولان را در رسانه پیگیری نمایند.
معصومی فر مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین هم در این همایش با تجلیل از شأن و جایگاه بسیج در جامعه گفت: بسیج ریشه در تفکری ناب و خلوصی صادقانه دارد که بر مبنای تعقل، عشق و بصیرت همواره در تمام صحنه ها حضور دارد.
وی همچنین به تلاش دشمنان برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی اشار و تصریح کرد: امروز وظیفه ی ما اصحاب رسانه است که در سنگر جدید با تهدیدات دشمنان مقابله کنیم.
 


انتهای پیام/7008

منبع: صدا و سیمای قزوین

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان