۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین روشنگری اولویت اصلی و رسالت مهم بسیجیان است
کد خبر: ۱۱۵۴۶۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۹/۲ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

نماینده ولی فقیه در استان:

روشنگری اولویت اصلی و رسالت مهم بسیجیان است

نماینده ولی فقیه در استان گفت: روشنگری اولویت اصلی و رسالت بسیج و بسیجیان است و باید با روشنگری و بصیرت در جامعه تهدیدات و تطمیع‌ها استکبار جهانی را خنثی کنند.

روشنگری اولویت اصلی و رسالت مهم بسیجیان است
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ، به مناسبت هفته بسیج مراسم بزرگداشتی از سوی مرکز مدیریت حوزه علمیه قزوین و سازمان بسیج طلاب سپاه صاحب الامر(عج) استان در سالن اجتماعات مدرسه علمیه امام صادق (ع) برگزار شد.
در این مراسم حجت الاسلام عبدالکریم عابدینی، نماینده ولی فقیه در استان ضمن تبریک هفته بسیج گفت: امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی بسیج با اقتدار و با بصیرت در عرصه‌های مختلف حضوری موثر و تاثیرگذاری داشته است.
وی تصریح کرد: بسیج امروز نه تنها در مقابل همه تهدیدات و تحریم‌ها با اقتدار ایستاده بلکه در عرصه‌های مختلف اقتصادی، سازندگی، سیاسی و علمی نقش اثرگذاری دارد.
امام جمعه قزوین افزود: امام خمینی(ره) با دوراندیشی خود در 5 آذر این نهاد مقدس را تاسیس نمودند و امروز یکی از بااقتدارترین نیروه‌ها محسوب می‌شود.
وی ادامه داد: باید فرهنگ ارزشمند بسیج و بسیجی در جامعه تبیین و ترویج شود زیرا این فرهنگ مایه یاس دشمنان است.
عابدینی گفت: روشنگری اولویت اصلی و رسالت بسیج و بسیجیان است و باید با روشنگری و بصیرت در جامعه تهدیدات و تطمیع‌ها استکبار جهانی را خنثی کنند.
وی بیان کرد: بسیجی یعنی کسی که همه منافعش را زیر پا بگذارد و خداوند را مدنظر داشته و همیشه گوش به فرمان ولایت باشد.
امام جمعه قزوین با اشاره به هوشیاری بسیجیان در برابر تهدیدات دشمنان اذعان کرد: امروز بسیجیان باید در برابر همه تهدیدات دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی هوشیار باشند و اگر در این رسالت بزرگ کوتاهی نمایند قطعا مقصر در برابر آحاد جامعه هستند.
عابدینی با اشاره به فتنه انگیزی گروهک تروریستی داعش در منطقه عنوان کرد: در دوره‌ای این گروهک وحشی با حمایت کشورهای اروپایی در منطقه آتش افروزی می‌کردند اما امروز در همین کشورها عاملی برای کشتار مردم شده‌اند.
در پایان این مراسم به 20 نفر از طلاب نمونه در مسابقات ورزشی بسیج و همچنین از مدیران نمونه مدارس علمیه تقدیر شد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان