۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین داشتن روحیه بسیجی از ملزومات ایجاد تمدن اسلامی است
کد خبر: ۱۱۵۴۲۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۹/۱ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

نماینده ولی فقیه در دانشگاه پیام نور قزوین:

داشتن روحیه بسیجی از ملزومات ایجاد تمدن اسلامی است

نماینده ولی فقیه در دانشگاه پیام نور قزوین گفت: ما برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی شدیدا نیازمند روحیه بسیجی هستیم، چرا که بدون این روحیه در رسیدن به تمدن نوین اسلامی به هدف خود نایل نمی‌شویم.

داشتن روحیه بسیجی از ملزومات ایجاد تمدن اسلامی است
به گزارش خبرنگار سیاسی   صبح قزوین ، حجت الاسلام محمد محبی، نماینده ولی فقیه در دانشگاه پیام نور قزوین ضمن تبریک هفته بسیج گفت: امروز نام و تفکر بسیج مانند دژ محکمی در برابر نفوذ دشمنان است و این تفکر خوشبختانه روز به روز در حال تقویت شدن است.
وی در ادامه افزود: تفکر بسیجی امروز در تمام عرصه‌های نظامی، سازندگی علمی حضور دارد و روحیه ایثارگری این قشر در جامعه در حال ترویج و گسترش است که زمینه ساز رشد و تعالی کشور می‌شود.
نماینده ولی فقیه در دانشگاه پیام نور قزوین ابراز کرد: ما برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی شدیدا نیازمند روحیه بسیجی هستیم، چرا که بدون این روحیه نظام جمهوری اسلامی در رسیدن به تمدن نوین اسلامی به هدف خود نایل نخواهد شد.
محبی تصریح کرد: امام خمینی (ره) با همین روحیه بسیجی مبارزه خود را شروع کرد ملت ایران اسلامی نیز با تبعیت از رهبر خود روحیه بسیجی را کسب کردند.
وی ادامه داد: امروز بسیج با اقتدار و سرافراز در تمام عرصه‌های علمی، سازندگی و نظامی و اقتصادی چون نگینی در قلب جهان اسلام با ندای آزادی و عدالت می‌درخشد.
نماینده ولی فقیه در دانشگاه پیام نور قزوین به فرا رسیدن اربعین حسینی و حضور ملت ایران در پیاده روی این مانور سیاسی جهان اسلام اشاره کرد و گفت: امام حسین(ع) آغازگر فرهنگ بسیجی و مقاومت برای امت اسلامی بود و مردم ایران اسلامی هم با الهام از نهضت عاشورا این روحیه بسیجی را کب کردند.
وی در پایان تصریح کرد: ملت ایران و همه مسلمانان جهان برای قدرشناسی از ائمه(ع) با حضور در مراسم باشکوه پیاده روی اربعین اوج نهضت حسینی را به دنیا نشان خواهند داد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان