۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین تجمع بزرگ بسیجیان با عنوان "شکوه پایداری" برگزار می‌شود
کد خبر: ۱۱۵۴۱۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۹/۱ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) استان قزوین:

تجمع بزرگ بسیجیان با عنوان "شکوه پایداری" برگزار می‌شود

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) استان قزوین گفت: تجمع بزرگ بسیجیان با عنوان "شکوه پایداری" همزمان با ۵ آذر با حضور فرمانده نیروی انتظامی استان قزوین برگزار می‌شود.

تجمع بزرگ بسیجیان با عنوان "شکوه پایداری" برگزار می‌شود
به گزارش خبرنگار سیاسی  صبح قزوین ، سرهنگ محرم علی والدی، فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) استان قزوین در نشست خبری که صبح امروز به منظور تشریح برنامه‌های هفته بسیج در مجتمع شهید آوینی قزوین برگزار شد، اظهار کرد: عزت و اقتدار امروز کشور به برکت داشتن تفکر بسیجی در جامعه است.

وی افزود: تفکر بسیجی از صدر اسلام تاکنون بوده و امروز نیز به تاسی از ائمه اطهار، پیامبر گرامی اسلام، امام راحل و شهدای گرانقدر نظام جمهوری اسلامی ایران با تشکیل بسیج، این افراد عاشقانه و عارفانه در صحنه حضور پیدا کردند و آنجایی که نیاز بود جان خود را نیز خالصانه تقدیم کردند.
برگزاری 150 عنوان برنامه در هفته بسیج
فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) استان قزوین هدف اصلی بسیج را ایجاد جامعه اسلامی ذکر کرد و گفت: تفکر بسیجی در میادین مختلف علمی، سیاسی، اقتصادی و هر جایی که وارد شد، موفقیت‌های خوبی را نیز به دست آورد.

وی تصریح کرد: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص جلوگیری از نفوذ دشمن، باید تلاش کرد تا این مذاکرات و رفت و آمدهای سیاسی موجب خدشه دار شدن عزت کشور و پایمال شدن خون شهدا نشود چرا که هرچه داریم به برکت خون شهدا و زحمات و تفکرات بسیجی است.

والدی در ادامه عنوان کرد: تا زمانی‌که استکبار و جنگ میان حق و باطل است ما نیز هستیم و هرگز از اصول خود عقب نشینی نخواهیم کرد.
وی افزود: ماهیت دشمن مشخص است و هرگز تغییر نخواهد کرد و آنها به دنبال براندازی و نفوذ هستند.

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) استان قزوین بیان کرد:جای تاسف است که با وجود 300 هزار شهید که همه آنها وصیت نامه و دست نوشته دارند، نتوانستیم آنطور که شایسته است این تفکرات را در سطح مدارس رواج دهیم تا دانش‌آموزان با دنبال کردن اهداف شهدا، آینده خود و کشور را به خوبی ترسیم کنند.

والدی در ادامه با اشاره به برنامه‌های پیش بینی شده برای هفته بسیج عنوان کرد: بیش از 150 عنوان برنامه متنوع در سراسر پایگاه‌های مقاومتی در طول هفته بسیج اجرا خواهد شد.
وی اضافه کرد: تلاش کردیم تا همه برنامه‌ها به صورت مردمی برگزار شوند زیرا مردم خود متولی انقلاب و این فرهنگ هستند.

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) استان قزوین با اشاره به عناوین برخی از برنامه‌ها بیان کرد: برگزاری نهضت روشنگری، حضور در مصلی‌های نماز جمعه، میقات صالحین با حضور حلقه‌های صالحین، نشست بصیرتی با حضور مدیران و بسیج فرهنگیان ناحیه یک، تجلیل از فرماندهان و نخبگان در بخش‌ها از جمله برنامه‌های تدارک دیده شده است.

افتتاح آب شرب روستای یله گنبد قزوین
وی خاطر نشان کرد: افتتاح نمایشگاه خوشنویسی توسط بسیج هنرمندان و بسیج دانش‌آموزی، برگزاری یادواره شهدای دانش‌آموزی امروز در چوبیندر، همایش سبک زندگی اسلامی و برگزاری شب خاطره در حوزه سیدالشهدای اقبالیه از دیگر برنامه‌های هفته بسیج است.

والدی تصریح کرد: افتتاح آب شرب روستای یله گنبد با هماهنگی بسیج سازندگی یکی از برنامه‌های مهمی است که امروز با حضور مسئولان استانی انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: نمایشگاه عرضه تولید اقتصاد مقاومتی، افتتاح 6 پایگاه بسیج خواهران در سطح روستاها در روز دوشنبه، نهضت روشنگری و همایش اقتصاد مقاومتی، برگزاری هیئت عاشقان ولایت با حضور سردار شاهرخی در اقبالیه، دیدار با خانواده شهدا از جمله برنامه‌های هفته بسیج است.

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) استان قزوین تصریح کرد: تجمع بزرگ بسیجیان با عنوان "شکوه پایداری" مهمترین برنامه هفته بسیج است که همزمان با 5 آذر با حضور سردار محمودی، فرمانده نیروی انتظامی استان قزوین برگزار می‌شود.
انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان