۰۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۲۸ سه شنبه

صبح قزوین ثبت ۴ مورد تذکر برای شرکت های حمل و نقل درون شهری در دو ماهه گذشته
کد خبر: ۱۱۵۴۱۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۹/۱ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

سرپرست سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین خبر داد

ثبت ۴ مورد تذکر برای شرکت های حمل و نقل درون شهری در دو ماهه گذشته

سرپرست سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین گفت: در دو ماهه گذشته ۴ مورد تذکر برای شرکت های حمل و نقل درون شهری فعال تحت نظارت این سازمان صادر و در پرونده آنان درج شد.

 ثبت ۴ مورد تذکر برای شرکت های حمل و نقل درون شهری در دو ماهه گذشته
به گزارش سرویس اجتماعی  صبح قزوین ، عبدالعلی دربندی زاده افزود: در راستای نظارت مستمر بر عملکرد شرکت های حمل و نقل درون شهری(آژانس ها) برخی از موارد که از دیدگاه آئین نامه ثبت و راه اندازی این شرکت ها تخلف به شمار می رود، به آنان تذکر داده می شود.
وی عنوان کرد: در دو ماهه گذشته 4 مورد تذکر برای شرکت ها حمل و نقل درون شهری فعال تحت نظارت این سازمان صادر و در پرونده آنان درج شده است.
سرپرست سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین تصریح کرد: پارک خودرو درب منازل و مجاورت مغازه های اطراف شرکت حمل و نقل درون شهری(آژانس) به دلیل عدم برخورداری از پارکینگ اختصاصی عمده تخلفی است که تاکسیرانان فعال در این شرکت ها مرتکب می شوند.
دربندی زاده خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه درصد قابل توجهی از شرکت های حمل و نقل درون شهری(آژانس ها) از قبل مجوز گرفتند و در آن شرایط برخورداری از پارکینگ برای این شرکت ها الزامی نبود، الان با مشکلات زیادی در این زمینه روبرو هستیم.
وی یادآور شد: به منظور کاهش این مشکلات مصوب شده که شرکت های حمل و نقل درون شهری برای تغییر مکان و یا اخذ مجوز باید از پارکینگ برخوردار باشند.


انتهای پیام/7008

منبع: تاکسیرانی قزوین

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان