۰۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۰ پنجشنبه

صبح قزوین برخورداری از پارکینگ اختصاصی برای شرکت های حمل و نقل درون شهری ضروری است
کد خبر: ۱۱۵۳۷۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۸/۳۰ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

سرپرست سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین:

برخورداری از پارکینگ اختصاصی برای شرکت های حمل و نقل درون شهری ضروری است

سرپرست سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین گفت: با توجه به مشکلاتی که تاکسیرانان فعال در شرکت های حمل و نقل درون شهری(آژانس ها) دارند، برخورداری از پارکینگ اختصاصی برای این شرکت ها ضروری است.

برخورداری از پارکینگ اختصاصی برای شرکت های حمل و نقل درون شهری ضروری است
به گزارش سرویس اجتماعی  صبح قزوین ، عبدالعلی دربندی زاده افزود: یکی از عمده مشکلاتی که در حوزه شرکت های حمل و نقل درون شهری(آژانس ها) وجود دارد، فقدان پارکینگ اختصاصی است.
وی عنوان کرد: این امر موجب شده تاکسیرانان فعال در این شرکت ها به ناچار خودروهای خود را درب منازل اطراف و یا مغازه های مجاور شرکت حمل و نقل درون شهری(آژانس ها) پارک کنند.
سرپرست سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین تصریح کرد: پارک تاکسی های آژانسی در مکان هایی که برای دیگران مزاحمت هایی را ایجاد می کند موجب نارضایتی همسایگان این شرکت ها می شود.
دربندی زاده خاطرنشان کرد: در گذشته برخورداری از پارکینگ اختصصاصی برای این شرکت ها ضروری نبود اما در حال حاضر با توجه به مشکلاتی که وجود دارد تمام این شرکت ها باید از پارکینگ اختصاصی برخوردار باشند.
وی یادآور شد: براین اساس شرک های حمل و نقل درون شهری(آژانس ها) که قصد جابجایی به مکان دیگری داشته باشند باید اماکن هایی را انتخاب کنند که حتما از پارکینگ اختصاصی برخوردار باشد.


انتهای پیام/7008

منبع: تاکسیرانی قزوین

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان