۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین پیگیری‌های جدید برای پرداخت مطالبات فرهنگیان/ضریب سوابق تحصیلی در کنکور ۲۵ درصد باقی ماند
کد خبر: ۱۱۵۲۵۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۸/۲۶ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

فانی خبر داد

پیگیری‌های جدید برای پرداخت مطالبات فرهنگیان/ضریب سوابق تحصیلی در کنکور ۲۵ درصد باقی ماند

وزیر آموزش و پرورش از عدم موافقت برای افزایش ضریب سوابق تحصیلی دانش‌آموزان در کنکور سراسری خبر داد و گفت: امیدواریم به تدریج سهم ارزیابی‌های درون مدرسه‌ای در کنکور افزایش یابد.

پیگیری‌های جدید برای پرداخت مطالبات فرهنگیان/ضریب سوابق تحصیلی در کنکور ۲۵ درصد باقی ماند
به گزارش سرویس اجتماعی  صبح قزوین ، علی اصغر فانی درباره احتمال تاثیر پنج درصدی نمرات امتحانی دروس پیش دانشگاهی در معدل کنکور اظهار کرد: بر اساس قانون حذف کنکور قرار شده است به تدریج وزن امتحانات و ارزیابی‌های درون مدرسه‌ای در آزمون ورودی دانشگاه‌ها افزایش یابد.

وی افزود: در همین راستا کمیته‌ای در سازمان سنجش تشکیل شده و آموزش و پرورش نیز در آن عضویت دارد. این کمیته هرساله درصدی را برای تاثیر نمرات دانش‌آموزان معین می‌کند.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه ما بر افزایش بیش از 25 درصدی سهم امتحانات و ارزیابی‌های درون مدرسه‌ای تاکید داشتیم گفت: علی رغم تاکید ما، سایر اعضا با این امر موافقت نکردند اما امیدواریم به تدریج سهم ارزیابی‌های درون مدرسه‌ای در کنکور افزایش یابد.

فانی همچنین در پاسخ به پرسشی درباره پرداخت مطالبات فرهنگیان گفت: در حال پیگیری‌های جدید برای تامین اعتبار هستیم و امیدواریم به زودی شاهد نتایج آن باشیم و بتوانیم معوقات را بپردازیم.

انتهای پیام/7008

منبع: ایسنا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان