۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین مرکز EOC هلال احمر قزوین حائز رتبه نخست در کشور شد
کد خبر: ۱۱۴۹۱۳ نویسنده: حکمت الله هاشمی تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۸/۱۴ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

معاونت امداد و نجات سازمان هلال احمر استان در مصاحبه با صبح قزوین:

مرکز EOC هلال احمر قزوین حائز رتبه نخست در کشور شد

معاونت امداد و نجات سازمان هلال احمر استان گفت: مرکز EOC هلال احمر قزوین در ارزشیابی‌های صورت گرفته در سال جاری برای دومین بار توانست بین مراکز استان‌ها رتبه نخست کشوری را به خود اختصاص دهد.

مرکز EOC هلال احمر قزوین حائز رتبه نخست در کشور شد
حکت الله هاشمی، معاونت امداد و نجات سازمان هلال احمر استان در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، با اشاره به عملکرد مرکز کنترل هماهنگی عملیات‌های امداد و نجات استان اظهار کرد: مرکز EOC که همان واحد کنترل هماهنگی عملیات‌های امداد و نجات هلال احمر استان است قلب سازمان محسوب می‌شود.
وی در ادامه افزود: حوادث روی داده در استان به مرکز هماهنگی عملیات‌های امداد و نجات هلال احمر اطلاع داده می‌شود و این مرکز با انجام هماهنگی‌های لازم به اعزام نیرو به محل حادثه می‌پردازد.
این مسئول اذعان کرد: گزارش‌ها، تحلیل و آسیب شناسی حوادث در سازمان به مرکز EOC ارسال می‌شود تا با نیازسنجی‌های صورت گرفته مدیریت عملیات‌ها به خوبی انجام شود؛ این ارزیابی‌ها برای بالابردن خدمت رسانی مرکز امداد و نجات ضروری است.
وی تصریح کرد: این مرکز در ارزشیابی‌های صورت گرفته در سال جاری برای دومین بار توانست بین مراکز استان‌ها رتبه نخست کشوری را به خود اختصاص دهد.
هاشمی عنوان کرد: این ارزشیابی از سوی سازمان امداد و نجات کل کشور در 18 سرفصل صورت می‌گیرد.
وی در پایان بیان کرد: مواردی چون کیفیت ارتباطات رادیویی در عملیات‌ها در سطح استان، کیفیت برقراری ارتباط بین دستگاه‌های امدادی در حوادث، نظات و کنترل پایگاه‌های امدادی، تحلیل و آسیب شناسی پس از حوادث و مستندسازی، حضور سر صحنه حوادث در کمترین زمان ممکن از شرایط کسب رتبه نخست مرکز امدادونجات استان است.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان