۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان برای شرکت در راهپیمایی ۱۳ آبان
کد خبر: ۱۱۴۸۱۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۸/۱۲ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

به مناسبت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی صورت گرفت

دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان برای شرکت در راهپیمایی ۱۳ آبان

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی با صدور بیانه‌ای از مردم برای شرکت در راهپیمایی این روز دعوت کرد.

دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان برای شرکت در راهپیمایی ۱۳ آبان
به گزارش سرویس سیاسی صبح قزوین ، بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین به مناسبت یوم الله 13 آبان به شرح زیر است:

در این بیانیه آمده است:

مگر مبارزه‌ با استکبار، تعطیل‌پذیر است؟ مبارزه‌ی با استکبار، جزو کارهای اساسی است، جزو مبانی انقلاب است. یعنی اگر مبارزه‌ی با استکبار نباشد، ما اصلاً تابع قرآن نیستیم.
رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای(مدظله العالی)

یوم الله سیزدهم آبان یادآور سه واقعۀ مهـم تاریخی و تاریخ ساز ؛

تبعید حضرت امام خمینی « رحمت الله علیه » به ترکیه، کشتار دانش آموزان در مقابل درب اصلی دانشگاه تهران توسط گارد ارتش رژیم ستمشاهی و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان مسلمان پیروی خط امام ( ره ) و" روز ملی مبارزه با استکبار جهانی " است که هر سه واقعه در روحیۀ ظلم ستیزی و مبارزه با استکبار دارای نقطه مشترک هستند و این روحیه همچنان قوی تر از قبل در آحاد مختلف جامعه ایران وجود دارد و بلکه در میان سایر مسلمانان و آزادگان جهان انتشار یافته و مورد پذیرش قرار گرفته و نهادینه شده است

در ادامه این بیانیه می‌افزاید: مردم استکبار ستیز و حق طلب ایران اسلامی دیگر بار با حضور در تظاهرات یوم الله سیزدهم آبان متحد و یکپارچه خشم خود را با شعار رسای "مرگ بر امریکا" و "مرگ بر اسرائیل "و "مرگ بر استکبار" علیه استکبار جهانی فریاد می زنند و به وضوح اعلام خواهند کرد که امریکا هنوز دشمن شماره یک ملت و کشور ما و بلکه دشمن بشریت و صلح و امنیت جهانی است و تا امریکا و استکبار و سلطه وجود دارد، راه مقاومت و ایستادگی و مبارزه با استکبار همچنان پرقوت و پرقدرت ادامه خواهد داشت.

در پایان این بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین عنوان می‌کند: ضمن تسلیت و تعزیت ایام اسارت آل‌الله و گرامیداشت یوم الله 13 آبان (روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، از آحاد مردم آگاه و همیشه در صحنه استان، دعوت می‌کند همراه با عموم ملت شجاع و استکبارستیز ایران اسلامی با حضور انقلابی، حماسی و عاشورایی علیه استکبار جهانی و امریکای جنایتکار که "مصداق اتم استکبار" است، بار دیگر فریاد رسای « هیهات منا الذله » حسینی را به گوش وجدان‌های آگاه، آزادی‌خواه و حقیقت‌طلب جهان برسانند و آمادگی خود برای سدّ روزنه های نفوذ و رخنه دشمن را به جهانیان نشان دهند.
وعده ما در قزوین: روز چهارشنبه 13آبان ساعت 9 صبح خیابان شهداء
انتهای پیام/2002

منبع: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان