۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین هفته یازدهم لالیگا/ کاتالان ها در تعقیب سایه به سایه رئال مادرید
کد خبر: ۱۱۴۷۵۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۸/۱۰ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

هفته دهم رقابت های لیگ برتر فوتبال اسپانیا

هفته یازدهم لالیگا/ کاتالان ها در تعقیب سایه به سایه رئال مادرید

تیم فوتبال بارسلونا با برتری مقابل ختافه با رئال مادرید صدرنشین، هم امتیاز شد و به خاطر تفاضل گل کمتر، در جایگاه دوم جدول باقی ماند.

هفته یازدهم لالیگا/ کاتالان ها در تعقیب سایه به سایه رئال مادرید
به گزارش سرویس ورزشی  صبح قزوین ، در ادامه هفته دهم رقابت های لیگ برتر فوتبال اسپانیا (لالیگا)، شنبه شب دو تیم بارسلونا و ختافه به مصاف هم رفتند.
دو تیم درحالی به زمین رفتند که بارسلونا برای عقب نماندن از حریف دیرینه خود یعنی رئال مادرید به سه امتیاز این مسابقه نیاز مبرم داشت و در طرف مقابل ختافه نیز برای بهبود وضعیت خود در میانه جدول، سعی می کرد حداقل یک امتیاز از این مسابقه خانگی، کسب کند.
همان طور که از قبل هم انتظار می رفت، گل نخست این دیدار را که «لیونل مسی» همچنان به خاطر مصدومیت برای کاتالان ها به میدان نرفته بود، بارسلونا در دقیقه 37 توسط «لوئیس سوارز» به ثمر رساند تا در نهایت نیمه نخست با برتری یک بر صفر شاگردان «لوئیس انریکه» پایان یابد.
در نیمه دوم نیز هر چند بازیکنان ختافه تلاش داشتند گل خوره را جبران کنند اما این «نیمار» بود که در دقیقه 58 گل دوم را به ثمر رساند تا انریکه و هواداران بارسلونا از کسب 3 امتیاز این دیدار، تا حدودی خیالشان راحت باشد.
با این نتیجه، بارسلونا 24 امتیازی و با رئال مادرید صدرنشین هم امتیاز شد اما به خاطر تفاضل گل کمتر، همچنان در رتبه دوم باقی ماند.
اتلتیکو مادرید و ویارئال نیز با 20 امتیاز به ترتیب در رتبه های سوم و چهارم قرار دارند.

انتهای پیام/7008

منبع: ایرنا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان