۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین پایش تصویری سبب کاهش جرایم و ارتقا ضریب امنیت می‌شود
کد خبر: ۱۱۳۹۵۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۷/۱۳ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین:

پایش تصویری سبب کاهش جرایم و ارتقا ضریب امنیت می‌شود

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین گفت: پایش تصویری سبب کاهش جرایم می‌شود و در صورت بروز تخلف امکان پیگیری و برخورد سریعتری را با مجرمین فراهم می‌کند.

پایش تصویری سبب کاهش جرایم و ارتقا ضریب امنیت می‌شود
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، ظهر امروز همایش پلیس، امنیت و اصناف به مناسبت هفته نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در سالن اجتماعات سازمان صنعت، معدن و تجارت با حضور مسئولین استانی برگزار شد.
ایوب رحیمی معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین ضمن عرض تبریک به مناسبت فرارسیدن هفته نیروی انتظامی به فعالان این عرصه، گفت: مسئولین حفظ امنیت در استان با درنظر گرفتن مسائل متعدد، رصد مشکلات جامعه و با بهره‌گیری از امکانات موجود، تصمیمات لازم در جهت کاهش آسیب‌ها را اتخاد می‌کنند.
وی همکاری آحاد جامعه را در راستای کاهش تخلفات بسیار مهم برشمرد و بیان کرد: علی‌رغم اقدام مناسب نیروهای امنیتی در برخورد با متخلفین همچنان شاهد بروز تخلفاتی در سطح شهر هستیم که حضور مردم و همکاری با پلیس می‌تواند در کاهش میزان جرایم بسیار موثر باشد.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین، پلیس را پناهگاه مردم مظلوم دانست و اظهار کرد: حضور نیروهای امنیتی در جامعه موجب ایجاد امنیت خاطر و آرامش است، چراکه پلیس مجری قانون و در صورت لزوم بازدارنده است.
رحیمی با اشاره به ناامنی در کشورهایی همچون یمن، سوریه، افغانستان، عراق و غیره، ادامه داد: به همت نیروهای امنیتی و اطلاعاتی، ایران یکی از امن‌ترین کشورهای جهان است.
وی با اشاره به قدرت ایران در منطقه، تصریح کرد: ایثار و ازخودگذشتگی مردم و اعتقادات دینی ملت سبب شد تا دنیای استکبار با ایران پای میز مذاکره بنشیند.
این مقام مسئول در ادامه به لزوم اجرای قوانین و حفظ امنیت در جامعه اشاره و عنوان کرد: جرم‌ها می ‌توانند دلایل مختلفی همچون ریشه‌های روانی داشته باشند و آسیب‌های جدی را به جامعه و افکار عمومی وارد کنند؛ همکاری مردم و نیروهای امنیتی سبب افزایش ضریب امنیت و ارتقا سطح سلامت روانی جامعه خواهد شد.
رحیمی با تاکید بر لزوم اهمیت استفاده از تجهیزات امنیتی در اصناف، خاطر نشان کرد: پایش تصویری به وسیله دوربین‌های مداربسته سبب کاهش جرایم می‌شود و در صورت بروز تخلف امکان پیگیری و برخورد سریعتری را با مجرمین فراهم می‌کند.
وی در خاتمه سخنانش، خطاب به اصناف گفت: از اصناف خواهشمندیم که همکاری لازم را با پلیس داشته باشند تا آن‌ها نیز بتوانند برخورد به موقع‌تری را با متخلفین داشته باشند و درصورت نیاز نقاط ضعف موجود را به اطلاع پلیس برسانند تا در سایه همکاری و مشورت جامعه‌ای امن‌تر و سالم‌تری داشته باشیم.
انتهای پیام/ 9003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان