۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین نمی توان امنیّت مردم را به خطر انداخت/شرکت گاز مرتکب جرم شده است
کد خبر: ۱۱۰۹۹۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۷/۸ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

شهردار الوند:

نمی توان امنیّت مردم را به خطر انداخت/شرکت گاز مرتکب جرم شده است

شهردار الوند در جمع آتش نشانان شهرصنعتی البرز و شهر الوند گفت: شهرداری در هنگام وقوع حوادث باید پاسخگو باشد و نمی توان امنیّت مردم را با سستی و تعلل به خطر انداخت.

نمی توان امنیّت مردم را به خطر انداخت/شرکت گاز مرتکب جرم شده است
به گزارش سرویس اجتماعی  صبح قزوین ، همزمان با فرارسیدن هفتم مهرماه روز آتش نشانی و ایمنی؛ آتش نشانان شرکت شهرصنعتی البرز و شهر الوند با حضور در گلزار شهدای شهر الوند و اهداء شاخه های گل، یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشتند.

در این مراسم که با حضور فرماندار شهرستان البرز، اعضای شورای اسلامی و شهردار الوند، نیروهای نظامی و انتظامی برگزارگردید، یاد و خاطره ایثارگر آتش نشان شهید صادقی گرامی داشته شد.

در ادامه این مراسم یداله لطفی شهر دار الوند ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و روز آتش نشانی و ایمنی به تلاشگران این عرصه، بر لزوم توجه به پیشگیری از حوادث با رویکردآموزش های همگانی تأکید کرد.

لطفی افزود: در هنگام بروز حوادث، نیروهای آتش نشانی باید حرفی برای گفتن داشته باشند، زیرا که مهارت و سرعت عمل این نیروها در برخورد با حوادث به نمایش گذاشته می شود.

وی بلند مرتبه سازی و وجود صنایع مختلف در شهرصنعتی البرز را ۲ شاخصه مهم شهرستان البرز دانست و ادامه داد: در صورت وقوع حادثه در ساختمانهای بلند مرتبه مسکن مهر و یا در شرکت های شهر صنعتی البرز؛ نردبان و تجهیزات پیشرفته مورد نیاز برای اطفاء و مهار حریق وجود ندارد.

شهردار الوند عنوان کرد: شهرداری در هنگام وقوع حوادث باید پاسخگو باشد و نمی توان امنیّت مردم را با سستی و تعلل به خطر انداخت.

این مسئول ضمن انتقاد از مدیر کل حوادث غیرمترقبه استان تصریح کرد: باید توجه ویژه ای به شهر صنعتی البرز صورت بگیرد، زیرا این شهرک به عنوان قطب صنعتی کشور دارای اهمیّت بسیاری بوده و تجهیزات فعلی قابلیّت مهار حریق در بعضی از کارخانجات موجود را ندارد.

لطفی اضافه کرد: مدیر کل حوادث غیرمترقبه استان نمی توانند بگویند که "نمی توانیم کمک دولتی به صنعت استان داشته باشیم" و ما سستی و تعلل را در این خصوص نخواهیم پذیرفت و باید توجه کافی در این خصوص صورت گیرد.

منتخب شورای اسلامی شهر الوند با بیان اینکه شرکت گاز در اعطای انشعاب بدون استعلام به منازل فاقد نکات ایمنی و شهرسازی مرتکب جرم شده است، اذعان داشت: نباید نسبت به امنیّت و آرامش مردم اینقدر بی تفاوت بود و جان مردم را به خطر انداخت .

وی اخطار کرد: هیچ دستگاه خدمات رسانی حق ندارد بدون دریافت مجوز از شهرداری نسبت به نصب انشعابات اقدام کند و عواقب خطرناک و مجرمانه کار خود را در نظر نگیرد.

شهر دار الوند در ادامه سخنان خود با اشاره به واقعه ناگوار منا، این فاجعه بزرگ را محکوم کرد و اظهار داشت: دولت سعودی در دوران هشت سال دفاع مقدس نیز در تجاوز به خاک کشورمان و ریختن خون مطهر شهداء نقش آفرینی کرد و به دین جهت دارای سابقه طولانی است که این مسیر را با تجاوز به یمن و حمایت از خونخوارانی همچون داعش و النصره ادامه می دهد.

لطفی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: آهنگ توسعه شهر نواخته شده و امروز مجموعه شرکت شهرصنعتی البرز و شهرداری الوند در راه خدمت به عمران و آبادانی شهر، با سرلوحه قرار دادن شعار همدلی و همزبانی آماده خدمت رسانی به مردم شریف الوند هستند.

انتهای پیام/

منبع: ندای البرز

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان