۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین ادارات ثبت احوال و بنیاد شهید محمدیه با حضور استاندار افتتاح می‌شود
کد خبر: ۱۰۶۸۶۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۷/۴ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

شهردار محمدیه:

ادارات ثبت احوال و بنیاد شهید محمدیه با حضور استاندار افتتاح می‌شود

شهردار محمدیه گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس ادارات ثبت احوال و بنیاد شهید شهر محمدیه با حضور استاندار افتتاح می‌شود.

ادارات ثبت احوال و بنیاد شهید محمدیه با حضور استاندار افتتاح می‌شود
حسین بهزادپور، شهردار محمدیه در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، در خصوص افتتاح پروژه‌های عمرانی این شهرداری به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: در راستای افزایش رفاه عمومی شهروندان در ناحیه شهری مهرگان و بخش محمدیه چند پروژه عمرانی و خدماتی در هفته جاری به بهره‌برداری می‌رسد.
وی در ادامه افزود: دفتر امور ایثارگران شهر محمدیه با همکاری اداره کل بنیاد شهید استان و شورا و شهرداری محمدیه به طور رسمی با حضور استاندار قزوین در روز یکشنبه(5 مهرماه) آغاز به کار می‌کند.
این مسئول ادامه داد: افتتاح پروژه دوم در این هفته مربوط به اداره ثبت احوال شهر محمدیه است که با همت اداره کل ثبت احوال استان و شورا و شهرداری این شهر مورد بهره برداری قرار می‌گیرد تا به امور سه جلدی شهروندان در همین منطقه رسیدگی شود.
شهردار محمدیه ابراز کرد: با همکاری علوم پزشکی و اعتباری که دولت در نظر گرفته است درمانگاه تخصصی علوم پزشکی را در شهر محمدیه کلنگ زنی می‌کنیم.
وی اضافه کرد: این درمانگاه در زمینی به وسعت 1500 متر مربع که از طریق شورا و شهرداری به علوم پزشکی واگذار شده، ساخته خواهد شد.
بهزادپور اذعان کرد: در شهر محمدیه از لحاظ مراکز درمانی کمبود داریم و این پروژه برای مسائل سلامت و درمانی شهروندان محمدیه بسیار بااهمیت است.
وی از کلنگ زنی چند پروژه در هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: مدتی پیش بهره برداری از میدان ولایت حد فاصل بلوار امام علی(ع) و شهید بهشتی صورت گرفت و ادامه ساخت این بلوار در جهت بهبود عبور و مرور شهری در دست اقدام است که در سال آینده افتتاح می‌شود.
این مسئول بیان کرد: همچنین پارک آموزش ترافیکی در ترمینال مسافربری شهر محمدیه که به عنوان مرکز آموزش مسائل ترافیکی و شهری توسط سازمان حمل و نقل برای نوجوانان و جوانان در نظر گرفته شده است مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.
وی از انجام یک سری اصلاحات هندسی در ناحیه شهری مهرگان خبر داد و عنوان کرد: تقاطع این شهرک به چراغ راهنمایی و رانندگی مجهز شده تا برای عبور و مرور شهری مشکلات این منطقه حل شود.
شهردار محمدیه در پایان تصریح کرد: بهره برداری از بلوار شهید رجایی یعنی همان جاده شترک سابق را خواهیم داشت که این اصلاح هندسی در جهت تردد بهتر از مسیر ناحیه شهری مهرگان به سوی شترک صورت می‌گیرد تا دسترسی مناسبی برای شهروندان باشد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان